- 0
@Eestel: wyprzedaż w Raphie :) http://www.rapha.cc/eu/en/sale/category/sale
- 0
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=14000 - polecam zakupy u tego pana, mam już rok lampkę od niego i póki co wygląda że to będzie moja "dożywotnia" latarka. Nie wiem ile ma lumenów ale na najwyższym ustawieniu daje lepiej niż krótkie światła w aucie.
- 0
Zero problemów, wszystko jest ładnie uszczelnione.
- 1
Ja mam S2, w zeszłym roku jak kupowałem to mi się wydawało najbardziej opłacalne. Do tego mam dwa ogniwa z którymi spokojnie mogę wyjechać na całą noc jakbym chciał a realnie to je ładuję raz na miesiąc. Oprócz dobrych latarek z p. Darkiem jest bardzo dobry kontakt i można liczyć na jego rady więc po szczegóły odsyłam do niego :)
- 0
@kot1003: Ja brałem chyba tanie ogniwa panasonic z baterii po 12 zł sztuka :)
- 4
Dzisiaj w ciągu 3 godzin #tdp nasłuchałem się sporo #januszekolarstwa w pamięć zapadły mi dwa przypadki:
1. Pan przyszedł z synem pod autokar Tinkoff Saxo aby zobaczyć Rafała Majkę, po czym jak mu wyjaśniliśmy co i jak to wrócił do tłumu przy Etixxxie
2. koniec 2 rundy (3 przejazd przez Karową) słyszę tekst "3 minuty przewagi?! to nieźle im odjechali, mogą dojechać" xD ( ͡º ͜ʖ͡º) ( ͡º ͜ʖ͡º) ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ogólnie to spodziewałem się dużo większej liczby kibiców, na Karowej która wg. mnie była najlepszym miejscem do oglądania wyścigu było luźnawo (ludzie chowali się w cieniu drzew, ale tam widoczność była dużo gorsza), po połowie wyścigu przespacerowałem się na metę i bez problemu zająłem miejsce przy barierce na przeciwko telebimu w ostatnim zakręcie. O tym co mi zasłaniało widok pisać nie będę, ale warto wspomnieć, że w trakcie wyścigu ekipa techniczna dostawiała flagi Taurona właśnie w okolicach Karowej. Widocznie wciąż było za mało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Władze Warszawy powinny się zastanowić czy warto inwestować w taki wyścig i blokować miasto na pół dnia w Niedzielę. W okolicach mety więcej ludzi, ale też bym
1. Pan przyszedł z synem pod autokar Tinkoff Saxo aby zobaczyć Rafała Majkę, po czym jak mu wyjaśniliśmy co i jak to wrócił do tłumu przy Etixxxie
2. koniec 2 rundy (3 przejazd przez Karową) słyszę tekst "3 minuty przewagi?! to nieźle im odjechali, mogą dojechać" xD ( ͡º ͜ʖ͡º) ( ͡º ͜ʖ͡º) ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ogólnie to spodziewałem się dużo większej liczby kibiców, na Karowej która wg. mnie była najlepszym miejscem do oglądania wyścigu było luźnawo (ludzie chowali się w cieniu drzew, ale tam widoczność była dużo gorsza), po połowie wyścigu przespacerowałem się na metę i bez problemu zająłem miejsce przy barierce na przeciwko telebimu w ostatnim zakręcie. O tym co mi zasłaniało widok pisać nie będę, ale warto wspomnieć, że w trakcie wyścigu ekipa techniczna dostawiała flagi Taurona właśnie w okolicach Karowej. Widocznie wciąż było za mało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Władze Warszawy powinny się zastanowić czy warto inwestować w taki wyścig i blokować miasto na pół dnia w Niedzielę. W okolicach mety więcej ludzi, ale też bym
- 3
Rowerki PRO'sów do kupienia w dobrej cenie :D nie chce ktoś ?
https://www.canyon.com/pl/factory-outlet/original-pro-bikes/#category=Movistar
#kolarstwo #canyon
https://www.canyon.com/pl/factory-outlet/original-pro-bikes/#category=Movistar
#kolarstwo #canyon
- 0
@cierpkiezale: weź 25 mm, ma mniejsze opory toczenia i jest wygodniejsza od 23. A za zwijanymi przemawia masa i lepsze układanie się na obręczy, co skutkuje lepszym prowadzeniem w zakrętach.
Ogólnie sam ostatnio miałem dylemat przy okazji wymiany opon i Conti GP 4000 S II 25 mm okazały się najlepszym upgrade mojej szosy od kiedy ją mam.
Ogólnie sam ostatnio miałem dylemat przy okazji wymiany opon i Conti GP 4000 S II 25 mm okazały się najlepszym upgrade mojej szosy od kiedy ją mam.
- 0
@cierpkiezale: http://www.bicyclerollingresistance.com/specials/conti-gp4000s-ii-23-25-28 - gdyby nie ograniczenia konstukcyjnie mojego roweru to bym jeździł na 28 mm. Dodam też że ważąc 78 kg pompuje przód na 5.5 bara, tył na 6 i jest mega wygodnie. Kapcia też żadnego nie złapałem odkąd mam te opony, czyli jakieś 3 kkm.
- 0
@cierpkiezale: w tym linku który podałem testowane opony są pompowane do tego samego ciśnienia. Ja nie mówię że <25 mm = gorsze, same opory są pewnie pomijalne. Jednak komfort jazdy na niskim ciśnieniu i przyczepność szerszych kapci w zakrętach to dla mnie wystarczające argumenty żeby zostać przy 25 mm.
- 0
@cierpkiezale: wykres z oporami toczenia jest przedstawiony w teście który podlinkowałem wcześniej, nie wiem co więcej tu mogę dodać. Odnoszę wrażenie czytając Twoje komentarze że jesteś przekonany że węższa opona napompowana do większego ciśnienia będzie zawsze miała mniejsze opory toczenia niż szersza i mniej nabita - to nie jest niestety takie proste i nie działa "na chłopski rozum" - nie ujmując Tobie nic oczywiście.
- 0
@cierpkiezale: Prosto mówiąc - opona inaczej układa się na nawierzchni, rozpłaszcza się bardziej "na szerokość", niż "na długość", mniej też ugina się "góra-dół" (bo większa powierzchnia styku) - to zmniejsza wewnętrzne naprężenia w oponie. Lepiej też wtedy pochłania nierówności asfaltu. Wyobraź sobie asfalt w dużym przybliżeniu - ma wiele małych, milimetrowych wybojów. Mając większą powierzchnie styku opona pochłania więcej tych małych nierówności, przez co nie wyhamowują one roweru.
- 0
@cierpkiezale: nie jest tak ponieważ długo nikt się nie zajął tą sprawą od strony naukowej i wszyscy działali na chłopski rozum, czyli większe ciśnienie + węższa opona = szybciej. Za tym niestety poszła konstrukcja sprzętu, chodzi przede wszystkim o obręcze, hamulce i ramy do których te większe opony się po prostu nie mieszczą. Conti 28 mm realnie na kole jest szeroka na 31 mm, nie użyjesz jej np z hamulcami
- 0
@cierpkiezale: zależy co to dla Ciebie shit - jeździć da się na każdej jednak czym większy balon tym mniej możesz pompować, czyli większy komfort. Skoro opory toczenia na tym nie tracą to nie widzę powodu żeby mając wybór wybrać węższą oponę. Jak się ścigasz to różnica paru km/h w zakrętach też jest nie do pogardzenia.
- 2
@fixie: właśnie z tym aero to różnie bywa - jak masz wąską obręcz to nie jest różowo bo opona bardzo wystaje poza obręcz i się robią turbulencje, nowsze koła mają szersze obręcze co rozwiązuje ten problem
@cierpkiezale: ja nie mogę tak autorytatywnie powiedzieć że wszystkie 25 mm biją wszystko na głowę, trochę różnych opon, od najniższej do najwyższej półki, jednak już zjeździłem i póki co te Conti biją
@cierpkiezale: ja nie mogę tak autorytatywnie powiedzieć że wszystkie 25 mm biją wszystko na głowę, trochę różnych opon, od najniższej do najwyższej półki, jednak już zjeździłem i póki co te Conti biją
50 dni, 50 Stanów Ameryki i… 50 dystansów Ironman!
Można mieć różne sposoby na urlop, ale takiego jak James Lawrence nie miał jeszcze nikt. 39-letni Amerykanin z Lindon w Utah postanowił pokonać dystans 50 pełnych Ironmanów (3,8 km pływania, 180 km jazdy rowerem i 42,195 km biegu) każdego dnia i ustanowić nowy rekord świata. Udało się!
z- 127
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 4
Tak się pochwalę amatorskimi wynikami jak emocje po TdF już opadły :)
2014: https://www.strava.com/activities/171388593
2015: https://www.strava.com/activities/353828175
Tylko szosa!
#kolarstwo
2014: https://www.strava.com/activities/171388593
2015: https://www.strava.com/activities/353828175
Tylko szosa!
#kolarstwo
Bardziej od zwycięstwa Kwiatka chciałbym, że Froomstrong się wywalił na zjeździe.
#tdf
#tdf
- 7
@nocny_marek: normalnie: "its gud after trejning, liw it on for tu minets" :D
czo to? #tdf
- 9
@nocny_marek: kamera + GPS - kamera
Śmiechy z szamponu ale razem z producentem rowerów mają kasę na zespół w World Tourze.
#tdf
#tdf
- 3
@nocny_marek: wiele firm ma na to kasę - to około 20 milionów euro rocznie, nawet CCC miałoby kasę na WorldTour. Porównując do F1, rajdów czy piłki nożnej to taniocha.
- 5
@nocny_marek: Stać ich, obecnie przeznaczają 0,5% dochodów na grupę i firma dynamicznie rośnie. Zwiększyliby do 1% i mieliby WorldTour, ale on woli metodyczny rozwój.
Czy po tym szamponie Alpecin to sie lepiej kręci, czy włosy na nogach po nim nie rosną? #tdf
- 6
@Obserwator_z_ramienia_ONZ: its gud after trejning, liw it on for tu minets
Renshaw jechał wczoraj 107 km/h
#tdf
#tdf
- 5
@nocny_marek: Na twitterze napisał że w tym czasie jadł ciastko :D
- 6
Jaroński i Wyrzykowski też mają heheszki z Alpecin :D #tdf
- 8
Obczajcie jakie zdjęcia wrzuca mój kolega
https://www.facebook.com/HopCycling/photos/a.223582577825862.1073741827.157701377747316/414086942108757/?type=1&theater
#kolarstwo #tdf
https://www.facebook.com/HopCycling/photos/a.223582577825862.1073741827.157701377747316/414086942108757/?type=1&theater
#kolarstwo #tdf
- 8
Odczepili Kwiatkowskiego. Na czele została dzielna szesnastka
#tdf
#tdf
Wczorajsze #100km z dwoma kolegami,i pomyśleć że kolega który nadawał wczoraj tempo to z takimi średnimi i wyższymi jeździ na co dzień..ehh :-) #rower #szosa #kolarstwo
https://www.strava.com/activities/346752834
https://www.strava.com/activities/346752834
- 1
@impa: Takie ma średnie z treningów jeżdżąc samemu?
- 2
@impa: Podejrzane. Strava or didn't happen ;p
- 6
@impa: Nie spotkałem się z takimi średnimi z treningów, nawet u prosów, nie ma sensu się tak zaginać po płaskim. Dodatkowo na trening się składa rozgrzewka i rozjazd które znacznie obniżają średnią. Nie mówię że to niemożliwe, ale zrobienie solo takiej średniej na 100 km to wielki wysiłek i raczej nikt tak "na co dzień" nie jeździ.
- 4
@impa: A robi to na jakim rowerze i w jakiej pozycji? Bo jak robi to z użyciem lemondki i ewentualnie jakiegoś triathlonowego/czasowego roweru to wszystko jasne. Widuję takich delikwentów co nawet w mieście na ścieżce rowerowej cisną jakby jechali czasówkę życia. W ogóle triathloniści to dziwny naród ;p
- 0
Łukasz
- Warszawa
Kolejny Jesenicki Klasyk, tym razem w wersji kofirajdowej. Znowu robiłem za przewodnika po szosach Jeseników, to już trzeci raz od soboty. Polecam się bardzo, bo każda wycieczkowicz na pytanie 'Jak było?' odpowiadał w stylu: 'Rewelacyjnie! Chcę jeszcze! Kiedy możesz?'. Polecam się wykopkom (;
Trasa bardzo zbliżona do sobotniej, czyli szlakami artykułu z SZOSY. Delikatnie ją zmodyfikowałem o podjazd na Jesenickie Łaźnie - czyli kurort uzdrowiskowy w stylu alpejskim, miejsce w którym pracował człowiek, dzięki któremu na prysznic mówimy prysznic - Victorovi Preissnitzowi (http://pl.priessnitz.cz/). Do tego wyrywający z butów odcinek Tomikovice -> Bernartice, a zamiast Przełęczy Lądeckiej odbicie do Paczkowa na świetną kawę w Czarnej Kawce (też polecam).
I jeszcze nowa statystyka: trzeci tydzień z rzędu użądliła mnie osa, do dwóch razów w czoło, doszła tchawica, tego akurat nie
Dodam na zachętę że ten trudniejszy podjazd jest wąziutką drogą wijącą się przez las, super sprawa :)
Jak tam byłem ostatnio to na nieświadomce wjechałem na Cervenohorske Sedlo od wyremontowanej strony i zjeżdżałem wertepami ku zdziwieniu i złości drogowców :D