Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko166
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Jao_Pytung

Jao_Pytung

Dołączył 9 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 196
  • Znaleziska 143
  • Mikroblog 53
  • Obserwujący 350
  • Obserwowane 2
goorskypl
goorskypl
11.12.2017, 22:25:09
  • 18
5 sekund czasu antenowego dla mojej twórczości w ciągu 25 lat Polsatu :)
#chwalesie #polsat #goorsky
goorskypl - 5 sekund czasu antenowego dla mojej twórczości w ciągu 25 lat Polsatu :) ...

źródło: comment_ycmjQTEsPWulLHuXmQ4H9Z7bqSv33SWU.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jao_Pytung
Jao_Pytung 16.12.2017, 08:54:11
  • 1
Serio? U mnie? Zajebiście. Pracuje z takimi profesjonalistami (pozdro Ewelina), że udaje im się wciąż utrzymywać w tajemnicy mojego aizheimera. Że udaje im się utrzymać w tajemnicy mojego aizheimera. Do zobaczenia, szanuję!
  • Odpowiedz
Jao_Pytung
Jao_Pytung 16.12.2017, 16:01:32
  • 2
@Sewen7777: Ha! Nowy skil. Dzięki.
  • Odpowiedz

2376

Pytaj Pyte - czyli AMA z Jaokiem

Pytaj Pyte - czyli AMA z Jaokiem

Nazywam się Mikołaj "Jaok" Janusz. Od parunastu zajmuje się dziennikarstwem w różnych formach, jeżeli mnie kojarzycie to z projektu pyta.pl. Zapraszam na AMA które rozpocznie się o godz. 18:00!

Jao_Pytung
z
wykop.pl
dodany: 07.12.2017, 16:52:27
  • 647
  • #
    ama
  • #
    pytapl
  • #
    pyta
  • #
    jaok
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:12:50
  • 978
@kuba1992wwa: 3800 na rękę
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:14:00
  • 600
@skinnydog: 1. Ponieważ boją się że stracą pracę i chcą przypodobać się swoim mocodawcom.
2. Nie tyle nie istnieje co jest na bardzo niskim poziomie co ma swoje korzenie w PRL i w ustawie prawa prasowego.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:14:53
  • 537
@l-_-l: Najlepiej wspomina Rock Radio. Okres zanim jakakolwiek polityka była w nim odczuwalna ponieważ mieliśmy swobodę przekazu
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:16:26
  • 663
@strikingsurface: nie mam zielonego pojęcia co robi nie mam z nim żadnego kontaktu. Zna mój numer telefonu, jeżeli postanowi zadzwonić i przeprosić to pogadamy
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:17:33
  • 589
@kvvach: Po prostu jest moim sąsiadem, a biorąc pod uwagę jego wielkość ciężko go nie spotkać. Ma też swoje zalety, na pewno jest niezależny.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:20:59
  • 918
@mbwwr: Bardzo ciężko odpowiedzieć mi na to pytanie ponieważ uważam wszystkie partie aktualnie działające obdarzone wieloma wadami które z automatu zawstydzają mnie by którąkolwiek poprzeć. Jeżeli już miałbym wybrać to bliżej mi do Korwina niż Petru. Ekologia też jest dla mnie ważna ale taka naprawdę a nie żeby dostawać hajs za nieprotestowanie
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:22:42
  • 689
@IsambardKingdomBrunel: 1. Jest to na tyle duży zbiór że w różnych stacjach znajdziesz git ludzi jak i frajerów. Przede wszystkim apeluje o szacunek dla ludzi technicznych.
2. Z własnych doświadczeń mogę stwierdzić że ludzie z ONR z którymi rozmawiałem raczej okazywali się być w porządku z dwoma wyjątkami które chciały mi w--------ć. Poza tym jednak można było przedstawić im swoje poglądy, a ci przyjmowali je do wiadomości pomimo tego że
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:28:25
  • 377
@aaadam91: Zmieniałem poglądy pod wpływem rozmów z ludźmi nie koniecznie na marszach, ale było tak kilka razy że sytuacja z demonstracji były swoistym zaproszeniem do dyskusji w innych warunkach która faktycznie wpłynęła.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:31:00
  • 251
@toporek1234:
W większości gości wybieram sam. Mam jednak niepisaną umowę z Panią researcherką Eweliną którą serdecznie pozdrawiam że z jednej strony kiedy krótki okres dzieli nas od programu a nie mamy gościa ona przejmuje sprawę i ma wtedy wolną rękę. Na pewno zdarzają się jakieś transakcje wiązane że kogoś się zaprasza żeby przekonać innego człowieka który podlega temu samemu managerowi.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:31:54
  • 618
@Polishwolf:
Nie ma żądnych relacji, podejrzewam że nie wróci bo musiałbym się zdobyć na chociażby śladowe ludzkie odruchy a przecież jest kozą.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:33:41
  • 342
@Tektro:
Najprawdopodobniej tak bo wyjechał do jakiegoś tropikalnego kurortu.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:35:25
  • 80
@oneoneone:
Zależy od okolic o które PYTAsz, ponieważ niektóre miejsca mają naturalną tendencje do szczypania, natomiast wz z uwarunkowaniami biologicznymi powiedziałbym że kobiety powinny bardziej spodziewać się pieczenia w kobiety szczypania.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:37:14
  • 421
@czlowiek-stolec:
Nie jestem ateistą. Przesadnie religijny też nie jestem, ale kumam ludzi którzy są w to mocno wkręceni i nie wydaje mi się żeby to zamykało jakieś horyzonty.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:38:50
  • 426
@pietrek_kogucik:
Biorąc pod uwagę że przegryzienie mi ścięgna w nodze przez psa nie było spowodowane zadaniem niewygodnego pytania a jedynie nie spodobałem się paniom i paniom a antify którzy walczą z przemocą. Za niewygodne pytania raczej spotykały nas tylko konsekwencje finansowe niż obrażenia fizyczne.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:39:25
  • 1057
@Hans_Landa:
Podobno ruchali się tak długo że maja dziecko, ale nie jestem w stanie zweryfikować tej informacji.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:39:48
  • 368
@Adam_Lechistan:
Lubię ale nie lubię tych skwarek na górze.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:41:47
  • 192
@kickoon:
Koza zaczął mocno na niego siadac pod wpływem Grubego który łasił się na jego szekle. Ja trochę próbowałem mediować ale z perspektywy lat przyznam że mogłem robić to bardziej skutecznie. Na pewno jego odejście nie było wyłącznie jego decyzją i nie było też dla niego łatwe. Wina leży tu po każdej stronie ze szczególnym podkreśleniem Kozy i Grubego.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:42:22
  • 315
@xDawidMx:
Wydaje mi się że milionerzy są świadomie na takim poziomie więc tu może być podwójne dno więc zdecydowanie polski YT.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:44:08
  • 166
@Jelen_Maurycy:
Jetem zadowolony, używam z wiekiem rzadziej ale w dynamika spadku użycia pyty mieści się w normie a nawet sugeruje że nie ma się co martwić.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:46:05
  • 313
@Gdynia2010:
Po prostu nie stałem się ale nauczyłem się behawioralnie okazywać pewność siebie poprzez obserwacje mechanizmów za pomocą których nasze ciało wytwarza gesty i słowa odbierane przez innych jako pewność siebie.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:48:09
  • 184
@venz:
Najbardziej napędzają mnie pozytywne skutki działań ludzi którzy ich korzenie przypisują swojemu oglądaniu pyty.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:48:51
  • 321
@Znaki-alfanumeryczne:
Ogromne ilości przez każde możliwe social media, tylko listu jeszcze nie dostałem. Ostatnio nawet jakaś laska która natrafiła na pyte przy okazji historii jednego marszu i totalanie się zajarała utraciła swój entuzjazm kiedy zaczęła dalej zgłębiać nasz kanał. Zobaczyła materiał będący relacją z serialu Kaliber 200V Bartka Walaszka skupiający się na fikcyjnym barze Janusz który był w garażu Grubego. Stwierdziła że tak wygląda mój normalny dzień - męcząc żuli.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:52:56
  • 188
@marian9131:
Z przyjemnością bym go zaprosił, jeżeli ktoś ma do niego namiar niech napisze na pw.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:55:50
  • 44
@ZohanTSW:
Znamy się od 2014 roku kiedy ja pracowałem w Rock Radiu a zespół zastanawiał się nad zmianą oblicza nad aktualnie kojarzone. W tym samym momencie Krzysztof wokalistazespołu Eks Libries i uznał płytę za hewi metalową perełkę jednak w moim odczuciu trochę zbyt odtwórczą. Należałem do frakcji namawiających ich do obierania kierunku który znacie z dzisiejszej działalności chłopaków. A swoją presję wywierałem poprzez menedżera Marcina z którym się koleguje.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:57:18
  • 321
@michiiii:
1. Jak pierwszy raz leciałem samolotem.
2. Socjopatia
3. Nie było takiej, najwyżej się zamazuje ryj.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 17:59:04
  • 522
@AESTHETlC:
Bardzo mi miło bo taki właśnie efekt chciałem osiągnąć. Był to tak naprawdę rewolwer hukowy który kupiłem na potrzeby filmu Komisarz Puk i Brojlery Nieuprzejmości. a zabrałem do Katowic żeby zasymulować zamach na Szymona Majawskiego prowadzącego gale Niegrzeczni na którą byłem zaproszony.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 18:02:09
  • 159
@krojcol:
Zdecydowanie z jedną dużą kaczką. Takie multi szczypanie przypominające filmy to byłby prawdziwy koszmar. A jedną kaczkę wielkości kozy wystarczyłoby znaleźć jej jeden słaby punkt który zapewne wiązałby się z waleniem w dzioba.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 18:02:24
  • 136
@Djkudlaty:
Oczywiście Motorhead
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 18:05:07
  • 190
@wypok_user:
Tak ale sprawa jest na tyle poważna że nie chcę publikować rzeczy których w jakiś porządny sposób nie będe mógł udowodnić. a w innym wypadku mógłbym spalić ważny temat (jak sienkiwicz budke). Jestem na etapie weryfikacji faktów. Osoby posiadające jakieś materiały proszone są o kontakt w tzw czasie wolnym. Na pewno nie strzelę sobie w kolana publikując rzeczy oparte tylko na ustnych zeznaniach.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 18:14:16
  • 226
@zwaldemar:
Zacznijmy od tego że mój telefon do Korwina nie dotyczył całkowitego poparcia go tylko chciałem przyznać że miał rację że PO podwyższy podatki. Ewolucja poglądów spowodowana jest obserwacją środowisk uznanych za inteligenckie poprzez moją prace i jej okoliczności wykonywanąw stolicy dużego kraju. Środowiska akademickie i inteligenckie są zazwyczaj bliższe mediom. Zauważyłem zjawisko że w środowiska lewicy całość przedstawicieli staje się befeficjentami przynawanych przez siebie nagród za wiersze, ksiażki i
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 18:14:30
  • 114
@bobicjusz:
4 sery i ser w brzegach
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 18:22:54
  • 250
@MattJedi:
Tak znam sporo materiałów wewnętrznych antify mam często jednak problem z odróżnieniem materiałów satyrycznych od prawdziwej prasy wewnętrznej. W tym temacie zwracam zainteresowanym uwage na fakt powstanie organizacji reprezentujące środowiska antyfi jako oficjalniej organizacji studenckiej od patronatem UW.
Tu ciakawostka. Jeden z organizacji Marszu Antyfaszostowskiego 11.11 był również jednym z 3 mężczyzn organizacji anarchistycznej zatrzymany w pierwszej połowie 2016 podczas próby podpalenia radiowozów pod komisariatem Warszawa Włochy z pobudek
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 18:26:55
  • 94
@Boyzee:
1. Też ale w zdecydowaniej ilości to ja musiałem uspokajać osoby chcące mnie mścić które na dużą skale wysyłały do mnie dane osobowe z tej organizacji sugerując czasem mniej czasem bardziej dosłowne że mogłby się nimi zająć. Każdej takiej osobie tłumaczyłem że nie powinna się zbliżać do poziomu przez reprezentowanego ludzi których uznajemy za działanie szkodliwe.
2. Jest to zdecydowanie bardzo rozbieżne w zależności od tego o jakiej demonstracji
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 18:28:58
  • 48
Moim drodzy będziemy powoli zbliżali się do końca AMA. Odpowiem jeszcze na najbardziej plusowane pytania z tych które zostały
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 18:34:49
  • 293
@hauhauu:
Przykład z najnowszych dziejów, byłem przekonany że reprezentanci skrajnej prawicy są znacznie mniej tolerancyjnie wobec reprezentantów innych poglądów kiedy dałem się zaprosić na wywiad do telewizji MN który był skutkiem działalności pytowej i porozmawiałem prywatnie z pracującymi tam chłopkakami przekonałem się że oddzielaja takie pojęcia jak tolerancja i akceptacja co znaczy że naprawdę nie chcą palić na stosach ludzi których zachowań nie uznają za słuszne.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 18:39:51
  • 50
@DudiDoo: Doszliśmy do momentu w którym albo mogliśmy się bardziej profesjonalizować co też wiązało się z większym nakładem czasu i środków. Tym bardziej biorąc pod uwagę różnice czasu i narzucone sobie konkretne godziny publikacji i ich czasy trwania, móiąc wprost stwierdziliśmy że niezmonetyzowania tej działalności będzie oznaczać po prostu prace za darmo. Zaczęliśmy rozważać płatny kanał na YT jednak wątpliwości które narastały sprawiły że w końcu z nim nie ruszyliśmy.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 18:41:14
  • 116
@chinski_upadek_japonii:
Wiele osób np Mateusz Kijowski trzy razy dostawał taką propozycje.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 18:47:48
  • 84
@netto:
1. Absolutnie nie. Pyta z założenia ma pokazywac że nie każda demonstracja jest naturalnym zrywem obywateli a często parodią demokracji. Prawo do zgromadzeń i demonstrowania poglądów jest bardzo istotne.
2. Mam
3. np. Piotrek Zordź, wice Tok FM który sprzeciwał się zapraszaniem Rutkowskiego kiedy lansował się na sprawie Madzi z Sosnowca. Powołując się na moralność i niechęć do tabloidyzacji mediów. Warto podkreślić że wyniki badań opinii publicznej jednoznacznie wskazywały
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
07.12.2017, 18:51:48
  • 218
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 11:33:02
  • 13
@look997: Tak otwarcie o dość prywatnej sprawie, jaką są zarobki ale rozumiem, że taka jest konwencja ama „szczerość albo śmierć”. Podałem całą kwotę, kasa z patronite (a także z YT, ale w przypadku pyty to bardzo niewielkie kwoty) idzie jak na razie na koszta generowane przez pytę, soft, raty za sprzęt, a również jakaś kasa wypłacana jest dla chłopaków np za operatorkę, czy angielskie napisy. Patronite to bardzo Świeża sprawa
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 11:47:29
  • 29
@bevegelsesmengde: opisałem to w którymś wątku dość szczegółowo.Chodziło o to żeby Koza i gruby postanowili wykorzystać moje zwolnienie z Antyradia i trochę mnie zaszantażować węsząc moment kiedy wg nich miałbym się godzić na cokolwiek byleby mi nie robili syfu a ja się postawiłem. I nie był to jedyny powód po prostu kropla która przegięła pałę goryczy. Atmosfera była bardzo napięta już od jakiegoś roku, A materiały takie jak Marsz Niepodległości
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 11:53:05
  • 0
@djmentos: Nie mam pojęcia, zapamiętałem to i opisuje w odpowiedzi na pytanie, ponieważ było to niezwykle ofensywne w swojej formie, tzn dosłownie "będę cie szantażować!". Tak więc bekunia. Przez pomyłkę początkowo wpisałem tę odpowiedź W pytaniu powyżej jakby ktoś się dziwił Czemu tam skasowałem coś
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 11:57:43
  • 9
@wojtekwariat: Ograniczenie gestykulacji, patrzenie w oczy, sposób w jaki się mówi...z chęcią bym O tym szerzej opowiedział, zresztą nawet już raz to zrobiłem na jakimś panelu dyskusyjnym zorganizowanym przez studentów SGH. Nie jestem jednak stanie przedstawić tego tematu skrótowo w formie takiej syntetyczny odpowiedzi. Komunikacja interpersonalna to tysiące niuansów. Jeśli chciałbym o tym opowiadać używając skrótów i uproszczeń to możliwe że niechcący wprowadziłbym kogoś w błąd.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 12:05:22
  • 7
@michiiii: Coś w tym jest niestety, ale to nie reguła.

1. "LUq" nie znam,
2. Kaczmarski... niestety nie zawsze zachwycał zachowaniem. Moja starsza siostra robiła z nim kiedyś wywiad (chyba 20 lat jeszcze wtedy nie miała) i była zdruzgotana jego zachowaniem wobec niej (epatowanie wyższością, niemiłe słownictwo) ale z drugiej strony, choć zasmucona nie miała do niego pretensji, bo on już wtedy chorował i raczej obwiniała stres związany z chorobą
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 12:09:38
  • 6
@MattJedi: pojawiły się pytania poza wykopem, ale żeby było w jednym miejscu to uszczegółowię. Organizacja nazywa się Studencki Komitet Antyfaszystowski i ma w logo te 3 strałki (do łapy, do d--y, do papy) oraz napis "Uniwersytet Warszawski".
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 12:28:42
  • 10
@SzalonyFanMalysza: Touche, gruby zajał miejsce grada podczas dila z philipsem. MIeliśmy nagrać 1 główny materiał którym miałem wystąpić ja i koza a potem miały powstać materiały wyjazdowe (że typujesz swojego włochatego znajomego a my jedziemy do niego i go golimy + dajemy mu tę maszynkę, całkiem niezłą swoją drogą) miało powstać oprócz tego głównego filmiku chyba 10 odcinków krótkich. Powiedziałem, że się na to nie pisze (pracowałem wtedy w radiu
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 12:36:32
  • 5
@darkelf: Obiło mi się o uszy, to chyba naprawdę ciekawa postać, bo już któraś osoba pisze, że musze koniecznie poznać. Jeszcze nie słuchałem, ale wpisałem na "to do list" i mogę obiecać, że się zapoznam. Masz racje, że "lewica sama sobie przyznaje prawo do bycia elita" - moim zdaniem powinna iść z tym w parze wola dialogu i wysłuchania ludzi o innych poglądach. Natomiast ta sama elita, która pisze listy
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 12:38:39
  • 4
@MateuszNH: Poczyniłem pewne kroki, teraz to zależy tylko od niego, czy się zgodzi - a że miałem sygnały, że się zgodzi tak więc zapewne wkrótce "przychodzi Kelthuz do Janusza".
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 12:40:59
  • 2
@Mateusz_G: No tak, ja tak ze wszystkimi przysłowiami robię, to w sumie już praktycznie odruchowe, jak się pisze to może i nie widać za bardzo, że coś jest (SIC!) ale pooglądaj trochę pytek to zobaczysz o co kebab. pozdr!
O! I pamiętaj - wody nigdy za mało.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 12:47:41
  • 6
@oneoneone: O masz, tu się zaczyna grubo z błędami... "a mężczyźni szczypania". Dodam jeszcze, że sformułowania "będzie piekło" można też używać np. w odniesieniu do np. teściowej, powiedzmy w zdaniu "Kiedy to k--------e będzie piekło dla mnie ciasto?". Zauważcie też, że kobiety częściej niż mężczyźni czekają na coś z wypiekami na twarzy.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 12:51:49
  • 15
@ulath: Ogólnie wyznaje taką zdrową zasadę (co również każdemu polecam), żeby nie wchodzić w polemikę z osobami zapraszającymi nas do rozmowy konstrukcją "Dlaczego (...subiektywna opinia...) ?". Polecam nie stawianie takiej oceny jako fakt, ale opinię z którą powinno się zmierzyć dla przechylenia w którąś stronę pały goryczy na zasadzie "A jak ustosunkujesz się do opinii, że twoje pytanie ssie pauke?"
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 12:54:59
  • 1
@netto:
5. zdania a nie słowa... sorry powinno być. "Jedynka i dwa zera. Insekt posiadający ogromną ilość odnóży".
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 13:00:48
  • 0
@ZohanTSW: Najlepszym pomysłem na promocję dla takich zespołów, tzn. zajebistych ale średnio popularnych byłaby po prostu walka z korupcją i kolesiostwem w rozgłośniach radiowych. Oczywiście niczego nie sugeruje i nie mówię o żadnym konkretnym radiu (ale mam to dobrze udokumentowane).
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 13:26:16
  • 6
@eduu:
1. 2 i 3. Takie listy są wg mnie bez sensu bo to się zmienia cały czas. Nie, że w drastyczny sposób, ale dla przykładu czasem mi się wydaje, że najlepsza książka na świecie to "Z szynką raz!" Charlesa Bukowskiego a innym razem, że zupełnie inaczej, że najlepsza jest "Kobiety" Charlesa Bukowskiego.
4. Nie wiem jeżeli chodzi o pytę z Woodstocku to dotknięta jest klątwą. Już chyba z 5
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 14:05:01
  • 2
@nabavzbjl:
1. Nie odpowiem, bo nie tylko ja mieszkam, ale i rodzinka - tak więc czuje się rozgrzeszony z pytania.
2. Jak się da metrem to metrem, jak trzeba dodatkowo zaangażować autobus to samochodem.
3. Dwa tygodnie jak mi się wtedy wydawało, ale potem okazało się, że "akceptowalne minimum" to zawsze Twój poprzedni poziom zaawansowania, teraz też mi się wydaje, że dopiero osiągam akceptowalne minimum. Ogólnie to montaż video jest
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 14:06:01
  • 8
@Cedo_sredo: Trochę krótsze niż pańska skórka.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 14:35:25
  • 23
@DzembaDzemba: W sumie wbrew temu co się o nim mówi, jest bardzo zbliżony do tego "siebie" jakiego prezentuje w swoich programach. Inteligentny, myślący kilkutorowo, nieco złośliwy, ale da się z nim "poodbijać piłeczkę" jeśli chodzi o odzywki. Inna sprawa, że potrafi sobie dobry test "pożyczyć" :D (na zupełnie innym patencie jedzie niż ja, ja odpowiadam z automatu po skojarzeniu bazując na grze słów, a on jakby "kolekcjonuje" teksty i odzywki,
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 14:46:22
  • 4
@cigolce: Przepraszam. Nie chciałem, żeby Ci było przykro, nie wiedziałem, że masz chorą natarczycę. Z tym, to też jest trochę z d--y, żeby komuś zarzucać coś czego nie zrobił...nie przypominam sobie takiego zdarzenia, a ja kręcę bekę z zachowania, jeśli wyglądu to właśnie w kontekście zachowań/manifestu poglądów (np. facet z brodą w sukience) a nie takich stricte fizycznych cech jak "gruby, mały, brzydki" etc. Czy mógłbyś konkretniej wskazać materiał, jeśli
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 14:47:09
  • 6
@jabol6000: Chyba każdy powinien prędzej czy później. Jak nie to by znaczyło, że jest jakimś p---------m robotem.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 15:07:47
  • 8
@dsn1: To raczej nie działa tak bezpośrednio, politycy się raczej kontaktują z szefostwem (z ludźmi trzymającymi kasę, ale nie występującymi publicznie) i potem to szefostwo zaczyna wywierać naciski na swojego dziennikarza. To są sytuacje dość wielopoziomowe i chyba nie opisze przykładu bo albo bym musiał to zrobić bardzo na około i nie brzmiałoby to wiarygodnie, albo podać za dużo szczegółów i podpaść pod złamanie tajemnicy (prasowej to się chyba nazywa,
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 15:08:12
  • 8
@Invcitus7: Tak mniej więcej 2-3 razy w tygodniu
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 16:20:27
  • 9
@R4vPL:
1. W roku 2006 pyta.pl nagrała materiał na ... to chyba była parada równości. Wtedy po raz pierwszy usłyszałem słowo "antifa" w kontekście innym niż nazwa piosenki Pidżamy P---o :D Było tam kilku takich przykitranych gości i trochę z nich bekowaliśmy. Z jednym nawet gadaliśmy i pewnym momencie dla jaj mu ściągałem arafatkę z ryja, ale to było takie "niewinne" w sumie. Po "Paradzie" na jednym z portali, dla
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 16:21:11
  • 5
@R4vPL: 2. Chyba gdzieś powyżej odpowiadałem. Pracowałem w rock radiu, w piątki prowadziłem z (najpierw Migałą, potem Kozą a potem Kempą) audycje "pyta nie na śniadanie". To był strzał życia ta audycja. Tłumacze dlaczego. od poniedziałku do czwartku w godzinach 12-14 leciała audycja Kuby Wojewódzkiego i (w pierwszym okresie) Mikołaja Lizuta (a w ostatnim roku) Piotrka Kędzierskiego. Ja przychodziłem do radia na 7-8 i nagrywałem wkręty telefoniczne do tego programu.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 16:21:20
  • 7
@R4vPL: Zarysowywałem cały kontekst, bo tak o tym radiu cały czas - chciałem opisać, skąd tam się pyta wzięła. No i... wszyscy żyli długo i szczęśliwie, ale w piątki Kuba nie mógł robić audycji bo produkował jakiś program dla TV, a że ja marudziłem, ze nie chcę pracować w telesprzedaży, dzięki wstawiennictwu i umiejętnościach dyplomatycznych Michała Migały finalnie "klepnięto" że w piątki w godzinach audycji kuby będę miał autorską audycję
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 22:36:06
  • 1
@look997: Spoko, ogarniam. Małymi kroczkami, ale staram się dać wyczerpujące odpowiedzi i zapoznać się z odpowiedziami na nie. Tak sobie wymyśliłem, że skoro to ama zostaje na wieki wieków w internetach to niech będzie to taki wątek do którego będę odsyłał w przyszłości.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 22:38:33
  • 0
@ZohanTSW: proszę bardzo, po prostu kaprawym okiem przeczytałem pytanie, ubzdurało mi się "dwa słowa" :p
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 22:54:39
  • 5
@R4vPL: Uzupełnię tylko jeszcze o co chodzi z tym "zbijaniem point" i "pracowaniem na nie". Archetypowy przykład, Kabaret Tey. Laskowik ogarniał całą nawijkę, a Smoleń mówił dwa słowa i cała sala beka. Co nie znaczy, że sam Smoleń był w połowie tak zajebisty. Podstawa duetu komediowego to "dżokej" (od DJ) i "dżoker", jeden jest jak sekcja rytmiczna a drugi gra solówki. Np. ja mogę być dobry, ale pod warunkiem, że
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 23:04:43
  • 9
@wypoke: Kojarzę dwie osoby z Antify, które są jedynie upośledzone fizycznie.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
11.12.2017, 23:05:38
  • 2
@kvbvs: Bo wolę chłopa co udaje babę niż kozę co udaje człowieka, to pierwsze mniej naciągane.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
14.12.2017, 13:48:27
  • 1
@Blaady:
1. Ja nie, nawet nie bardzo chyba byłoby kiedy/jak. Demonstranci to w większości faceci a publiczność pyty to faceci w aż 90% (stąd np. letnia akcja "pokaż koleżance pytę")
2. Nie mam dowodów, ani nawet mocnych podejrzeń, że ktoś im płaci, wg mnie chodzi o chęć akceptacji i potrzebę przynależności. Tacy ludzie rzadko wiedzą cokolwiek o polityce. Dla nich są ważne twarze, nazwiska.
3. I tak i tak. Nie
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
14.12.2017, 13:55:30
  • 4
@intruder83: bez
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
14.12.2017, 14:00:43
  • 1
@Szykotym87: Powodem było to, że JKM obejrzał przed wyjściem z domu pierwszy odcinek w którym trochę przeczołgałem posła Gadzinowskiego. Chyba obawiał się, że zamierzam go łapać za słówka (nie zamierzałem, oprócz tej karuzeli na koniec, ale to typowa wkrętka, nie mająca udowadniać czegokolwiek). Po przyjedzie do studia powiedział, że program jest głupi i on nie chce w nim wystąpić, ale wystąpi skoro przyjechał. Następnie Pan Janusz obrał postawę milcząco-obrażoną, stawiając
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
14.12.2017, 14:10:41
  • 0
@LouieAnderson: Wszystko jest spontaniczne. Tak byłem w Gdyni, na zaproszenie Kodyma który grał z APTEKĄ na otwarciu jakiejś wystawy dotyczącej "trójmiejskiej alternatywy" w waszym muzeum.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
14.12.2017, 14:11:07
  • 0
@JesterHead_: Pamiętam, masz mojego maila.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
14.12.2017, 14:12:11
  • 1
@Kubul: jw w pytaniu o lobbystów. Raczej szukał atencji.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
14.12.2017, 14:15:22
  • 0
@miron90: Marne szanse, próbowałem kiedyś pracując w rock radiu, nie zgodzili się (gadałem z jakimś sekretarzem czy coś takiego) potem próbowałem w Superstacji i też nie.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
14.12.2017, 14:18:45
  • 1
@BrusLi: Koza miał przez jakiś czas taką jakby osobistą vendettę, gdzie się dało musiał powiedzieć coś o MB. Pytałem o to ale nigdy nie udało się ustalić o co miał ból i czy w ogóle o coś miał czy po prostu uważał, że to jest takie mega zabawne. A jeśli chodzi o szkalowanie papieża to po prostu koza myślał, że to bardzo śmieszne.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
14.12.2017, 14:29:43
  • 1
@xniorvox: Osoby robiące wrażenie niezwykle inteligentnych (czy po prostu niezwykle inteligentne, ale mówię o własnych odczuciach), przynajmniej w przypadkach z którymi obcowałem są bardzo dalekie od pozostawiania Cię pod wrażeniem, że w jakikolwiek sposób Cię rozpieprzyły bądź poniżyły. Takie rozmowy zazwyczaj są bardzo przyjemne dla obydwu stron. Podam przykład z programu Superstacji. Mam zwyczaj, a często to nawet nie zwyczaj tylko odruch, "wrzucać" gościowi jakieś takie różne konstrukcje bazujące na
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
14.12.2017, 14:31:48
  • 1
@jakis_chyba_chlystek: Tak, ale to nic regularnego. Największa szansa na takie "przypadkowe" spotkanie to zapewne koncert jakiejś sztosowej metalowej kapeli w Stodole, Proximie, albo Progresji.
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
16.12.2017, 09:46:09
  • 1
@mitiaros: Tak. nazywa się PIEKŁO! (przepraszam, wiem, że suchar...musiałem)
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
16.12.2017, 09:46:54
  • 3
@Marcinowy: Żaden problem. Jak to mawia niechciane dziecko do matki:
- Mamo, fajnie, że wpadłaś
Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
16.12.2017, 09:47:38
  • 1
@goddamnit: Skąd o tym wiesz?
Szumny
Szumny
13.12.2017, 17:42:48
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jao_Pytung
Jao_Pytung 16.12.2017, 09:44:16
  • 3
Ehh. No dobra. Prawda jest taka, że mam problem z agresją. Nawet chciałem się zapisać na terapię, ale OCZYWIŚCIE K---A TERAPIA MUSI BYĆ K---A W CZWARTEK o 15:00 A JUŻ MAM W CZWARTEK O TEJ K---A J-----J SAMEJ GODZINIE 15:00 PILATES OPŁACONE DO LATA K---A! JAKIKOLWIEK! K---A, JAKIKOLWIEK inny dzień i by było ok, tylko w czwartki o 15:00 mam zajęte.. K---A! Przepraszam.

To mi trochę przypomina akcje jak się nie zgodzili
  • Odpowiedz
mrbarry
mrbarry
13.12.2017, 13:01:26
  • 9
Jak ktoś przegapił wczorajszego streama to jest już na kanale świeża #pytapl #pyta.
mrbarry - Jak ktoś przegapił wczorajszego streama to jest już na kanale świeża #pytap...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jao_Pytung
Jao_Pytung 16.12.2017, 07:39:47
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

10

Joak z Pyta.pl nie wytrzymuje...

Joak z Pyta.pl nie wytrzymuje...

Polecam też (a może przede wszystkim) obejrzeć filmik z powiązanych

Supervisor
z
facebook.com
dodany: 14.12.2017, 09:54:26
  • 7
  • #
    polska
  • #
    pytapl
  • #
    polityka
  • #
    jaok
Jao_Pytung
Jao_Pytung 14.12.2017, 13:14:31
  • 5
Chciałem tylko przypomnieć, że nie jestem dziennikarzem, ale prawicowym trollem i nie chciałbym, żeby ktoś myślał, że jest przyzwolenie na to żeby (mimo na początku bardzo kulturalnych komunikatów, i używaniu magicznego słówka "poproszę") wsadzać nam przed kamerę swoje ego i łamaną polszczyznę przez 40 minut i nie wyłapać "dziwko-liścia".
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

SzCzoteckY
SzCzoteckY
08.12.2017, 10:36:23 via Android
  • 2
@Jao_Pytung
Cześć mistrzu.
A jakbym Cię zaprosił na flaszkę do Szczecina to byś wpadł? :)
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jao_Pytung
Jao_Pytung 09.12.2017, 21:01:14
  • 3
Nawet jakbyś się okazał najsympatyczniejszym ziomem na świecie, to i tak średnio by mi się chciało jechać 600 kilometrów w jedną stronę żeby się napić. Wybacz (no i co ja bym żonie powiedział, kochanie jadę do Szczecina na flaszkę, bo mnie jakiś ziomek z wypoka zaprosił - z całym szacunkiem). Mogę zaproponować, żebyśmy wrócili do tematu jak będę miał coś jeszcze do ogarnięcia w Szczecinie, albo Ty jakąś misję w Warszawie.
  • Odpowiedz
look997
look997
07.12.2017, 23:41:47
  • 12
#jaok #pytapl @Jao_Pytung
Co to jest? http://pyta.pl/

"Kłamanie na AMA nie popłaca xD
Koza zgubił dysk z kopią zapasową rozmów na fb.
look997 - #jaok #pytapl @Jao_Pytung 
Co to jest? http://pyta.pl/

"Kłamanie na AMA...

źródło: comment_dNCPpmvTbgIsuexAEfZxs5To136zQgYl.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
Jao_Pytung
Jao_Pytung 08.12.2017, 02:53:31
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Jao_Pytung
Jao_Pytung 08.12.2017, 16:32:20
  • 2
@look997: No tak zrobię, nie mówię, że zaraz, ale postaram się podpowiadać.
Co do drugiej rzeczy to rozumiem intencje i dziękuje, ale naprawdę nie ma przed czym ostrzegać. Z resztą po Twoim wpisie i mojej odpowiedzi ukazały się już jakieś „rewelacje”, (no ładnie, tak się plątał zawsze przy dorosłych kobietach, a tu takie coś. Cicha woda!) :D Żona wyśmiała, choć pytała kim jest Zosia. W każdym razie takie „sensacje” nie
  • Odpowiedz
Jao_Pytung
Jao_Pytung 07.12.2017, 16:56:10
  • 124
KTO PYTĄ PYTA OD PYTY PYTA - CZYLI AMA Z JAOKIEM JUŻ OD 18:00!
https://www.wykop.pl/link/4053553/pytaj-pyte-czyli-ama-z-jaokiem/
#pytapl #pyta #ama
Jao_Pytung - KTO PYTĄ PYTA OD PYTY PYTA - CZYLI AMA Z JAOKIEM JUŻ OD 18:00!
https://...

źródło: comment_FB6cJ7lNtl3BeriLRIcL0n42BoLsSum8.jpg

Pobierz
  • 92
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dj_mysz
dj_mysz
07.12.2017, 18:15:22 via Android
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
pyzdek
pyzdek
07.12.2017, 18:52:59
  • 23
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Jao_Pytung
Jao_Pytung 04.12.2017, 18:59:17
  • 2803
Siema. Jestem Jaok. Nie chcę być cwelem, chcę mirkować. @Soviel namówił mnie na AMA. No to jedziemy, najbliższy czwartek godzina 18:00
#ama #pytapl #pyta
Jao_Pytung - Siema. Jestem Jaok. Nie chcę być cwelem, chcę mirkować. @Soviel namówił ...

źródło: comment_2JIDFfv0l8C2Cwus3t3Y72XQGnplncWM.jpg

Pobierz
  • 127
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jao_Pytung
Jao_Pytung
Autor
04.12.2017, 20:43:57
  • 42
@ElCidX: Luz, przecież to anonimowe komentarze, ktokolwiek może napisać cokolwiek. Nie mam z tym problemu, a nawet niektóre są bardzo zabawne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

2111

Historia jednego marszu

Historia jednego marszu

Film dokumentalny produkcji polskiej. Produkcja: Mikołaj Janusz (Jaok Studio) i pyta.pl

hacerking
z
youtube.com
dodany: 08.11.2017, 12:45:29
  • 196
  • #
    polska
  • #
    dzienniepodleglosci
  • #
    pytapl
  • #
    ciekawostki
Jao_Pytung
Jao_Pytung 09.11.2017, 03:14:56
  • 9
@gelu: No, po prawej zdjęcie jest rozjaśnione i gość nie ma "kangurka". Jeśli facet Ci się wydaje "szczupłym gościem w jasnych jeansach" na pierwszym zdjęciu w porównaniu z "niższym z lekką nadwagą" na zdjęciu po prawej to znaczy tylko tyle, ze fantazjujesz o mężczyznach.
JesterHead_
JesterHead_
04.10.2017, 11:14:24
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jao_Pytung
Jao_Pytung 05.10.2017, 03:33:53
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Jao_Pytung
Jao_Pytung 05.10.2017, 23:34:25
  • 1
No jasne pasuje, ale tak czy siak szkoda, że chciałeś się zdzwonić. Te dwie historie to zapewne o tym poczciwym dziadku co mnie zmieszał z błotem a potem okazał się być Sb-kiem i jego "przyjacielu" zniszczonym przez SB idolu studentek o ksywie Kowadło. Historii z której "nic nie wynikło" no może poza tym, że pewien film katastroficzny miał pół roku obsuwy bo musieli poczciwego dziadka wycinać. A co z innymi? Z Jerzym
  • Odpowiedz
CortesHernan
CortesHernan
14.09.2017, 05:26:51
  • 1
Często na głownej pyta wchodzi z płomieniem. Dużo ludzi docenia to co robią. Polecam przyłączyć się do akcji na #patronite. Troche Jaok nie ogarnął z progami itp. ale myślę że program jest warty docenienia.

#youtubepolska #pyta #jaok #youtube #polskiyoutube
CortesHernan - Często na głownej pyta wchodzi z płomieniem. Dużo ludzi docenia to co ...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jao_Pytung
Jao_Pytung 14.09.2017, 18:00:39
  • 28
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Jao_Pytung
Jao_Pytung 24.11.2016, 09:36:35 via iOS
  • 17
#pyta
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

peterpan
peterpan
04.12.2017, 22:49:50 via Android
  • 5
@Jao_Pytung interesujący wpis :)
  • Odpowiedz

13

atak dyrektora Smolarka

atak dyrektora Smolarka

Jako, że zauważyłem, że sprawa zainteresowała wykopowiczów wklejam link. Wcześniej próbowałem, ale coś nie poszło, teraz prawilnie się zalogowałem.

Jao_Pytung
z
youtu.be
dodany: 02.05.2016, 16:53:16
  • 0
  • #
    rozrywka
  • #
    antyradio
  • #
    jaok
  • #
    smolarek
  • #
    pyta
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 3 z 3
  • >

Mikołaj Janusz

  • Warszawa
  • youtube.com/pyta
  • Facebook

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 21.11.2018

    Komentator
  • VIP
    od 06.12.2017

    VIP
  • Ekshibicjonista
    od 05.09.2021

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 02.05.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 02.05.2016

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl