@Shisan: Poza radami od @sychie polecam jeszcze na dzień dobry wyłączyć minimapę, od razu inaczej zaczniesz patrzeć na lokacje i dostrzegać więcej szczegółów. No i znaczniki na mapie również do wywalenia.
@Zielony34: To ma niewielkie znaczenie nawet na drodze ku zagładzie, na najłatwiejszym możesz od początku latać na golasa i walić pięściami bez problemu.
@Polanin: Asimov pisał sf dla młodych, może bardziej celował w okolice 14-16 lat, ale 10-latek też raczej wszystko zrozumie. No ale nie są to wyżyny literatury, choć jest popularnym pisarzem, to popełniał masę podstawowych błędów, jak postaci mówiące między sobą o rzeczach dla nich oczywistych by coś wytłumaczyć czytelnikowi, deus ex machiny czy wielokrotne (do śmieszności) zwroty akcji, jak i zwykłe nieumiejętne przedłużanie dialogów, które dawno temu powinny się urwać i
@Polanin: Chciałem edytować, ale już nie zdążyłem. Przychodzi mi jeszcze do głowy "Spotkanie z Ramą" Clarke'a, język prosty, młody może się czegoś nauczyć, bo to książka pisana przez fizyka, więc i fizycznie - na ówczesny stan wiedzy - dokładna (ale niewiele się zdezaktualizowało), a i nie przypominam sobie żadnych wstawek dla trochę starszych.
@Zielony34: IMHO te pod mechaniką, które tu wymieniłem.
Może z wyjątkiem enhanced edition przy pierwszym podejściu by poznać napierw Wieśka zwykłego, a potem przebudowanego (choć w zasadzie można ten mod zainstalować po to tylko, by włączyć zaledwie kilka nowych opcji, a nie zaraz wszystko, choć wyobrażam sobie, że nie znając gry w ogóle ciężko może być z podjęciem decyzji co lepiej włączyć, a co nie).
Na serio według niego imperium kontratakuje to gniot? Jak to jest klasyka kina science fiction, może się nie podobać komuś ten gatunek kina, ale nie od razu mówić że to gniot ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ #starwars #film
@Tratak: Tzn. pomijając to, że niektórzy dają kategorię SF wszystkiemu co się dzieje w kosmosie (nawet z taką klasyfikacją Apollo 13 się zetknąłem), to można pamiętać, że przy scenariuszu do TESB pracowała Leigh Brackett, w swoich czasach na tyle popularna pisarka SF, że została okrzyknięta Królową Space Opery i ponoć da się wyczuć jej wpływ na dialogi postaci mimo dużych zmian, ale w zasadzie to osobiście tyle bym SF tutaj widział.
Pytanie do ludzi z #gamedev, próbował ktoś kiedyś zrobić dynamiczny LOD trawy/krzaków polegający na tym, że w pewnej odległości kępy składające się powiedzmy z 3-4 prostokątów przechodziłyby w sprite'y obracające się w kierunku kamery? Zastanawia mnie to, że nigdy nie widziałem takiego rozwiązania, jedynie zmniejszenie gęstości roślinności renderowanej daleko, a wydaje się, że takie przejście powinno się mniej rzucać w oczy niż wyskakiwanie trawy znikąd podczas ruchu kamery. A może po
@TwigTechnology: Hm, faktycznie jak zobaczyłem teraz filmik na YT z FC3 i się przyjrzałem, to daleka trawa robiła się płaska i nie jest łatwo to dostrzec. Drzewa traktowane w ten sposób widziałem już wiele razy, bo to się rzuca w oczy, ale trawa faktycznie jest dosyć subtelna. Szkoda, że w wiedźminie tak nie zrobili, bo zjada zasoby gpu jak szalona przy dalekim rysowaniu.
Bo ja chyba czegoś nie rozumiem. W artykule autor napisał, że:
W jednej ze swoich wypowiedzi, Rian Johnson lekceważąco wypowiedział się o antagoniście wcześniejszych filmów ze świata Gwiezdnych Wojen, Palpatinie. Zarzucił mu brak oryginalności, że był tylko „Imperatorem” mającym władzę i robiącym z niej zły użytek. Inaczej ma być w przypadku nowego przeciwnika, którym jest Snoke:
Po czym zacytował Riana, gdzie on sobie zaprzecza xD. Autor artykułu coś #!$%@?ł, czy Rian zaprzecza
@Primusek: No i co to za pieprzenie, że "był tylko „Imperatorem” mającym władzę i robiącym z niej zły użytek", skoro wykorzystał tę władzę by zbudować flotę do obrony Galaktyki przed najeźdzami, z którymi Republika by sobie nie poradziła i mieliby piękny dżihad.
Ogólnie to najwidoczniej scenariusze całej nowej trylogii będą jedną wielką kichą, skoro "Fascynującą rzeczą dotyczącą Kylo Rena i Rey jest to, że stoją po dwóch stronach barykady". Ogień i
jest jakiś mod który daje możliwość "przypinania" wielu przepisów w panelu sklepu? Aż dziw, że nie ma takiej opcji, przez to cała alchemia jest trochę irytująca, te ciągłe przełączanie się miedzy sklepem a ekwipunkiem #wiedzmin3
Co do 1080 to zapomniałem o najważniejszym argumencie, nie każda gra obsługuje SLI, a w ogóle niewiele robi to faktycznie dobrze. Wiedźmin ma najzajebistsze po Tomb Raiderze z 2013 roku skalowanie SLI jakie widziałem, ale cała masa gier (nawet AAA) ma często z tym problem.
Teraz tweaki. W lokacji The Witcher 3 Wild Hunt\bin\config\r4game\user_config_matrix\pc jest plik rendering.xml, znajdziesz w nim preserty ustawień graficznych.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.