Nowa wersja, tym razem nawet dałem numerek(0.3) mojego programu do ogarniania statusu w i3-gaps/sway wyszła. Dzięki inicjatywie @wolacino porzuciłem cmake, zostaje czyste make, także program z zależności ma jedynie make i w miarę nowoczesny kompilator C++. Od teraz na starcie programu wykrywa on czy jest odpalony w konsoli i jeśli tak to zamiast JSONa pokazuje czysty output komend oddzielony separatorem. Posprzątałem też trochę kod, pozbyłem się "using namespace".
źródło: comment_V5LQSAzBYzHMi7cSKAc14GcJoLRMe1B8.jpg
Pobierz


























- SFML, C++ i Code::Blocks do kodowania;
- Intuos i Krita do graficzenia;
- Skrzypce, Audacity i "tracker na sterydach" do dźwięków (muszę jeszcze dokupić mikrofon).
Całkowicie sam, by w razie porażki nikogo nie zawieść xD ale zaplanowałem dwie doby tworzenia gry, abym linią najmniejszego oporu skończył grę :D
I tym razem nie będę chory ^^
#ggj2017 #gamedev #globalgamejam
Fullstak deweloping.
Powodzenia.
źródło: comment_n8GhvEW1KvfNpmDwhqOX6NJGiePfCWyZ.jpg
Pobierzźródło: comment_8sDTG0qrVMMohCNRxEnttojLPS69LJ1V.jpg
Pobierz