Wracajac do tematu. To wspaniala wiadomosc! PS. DirectX bazuje na rozwiazaniach z Mantle, ktory to jest protoplasta Vulkan API a ten z kolei jest nastepca OpenGL.
Sens istnienia DirectX skonczyl sie z dniem dzisiejszym. ( ͡°͜ʖ͡°)
@GwnBrz: Jak DirectX12 moze byc 2x szybszy od Vulkana gdzie Vulkan to rozwiniety Mantle a DirectX12 bazuje na Mantle.
Masz gdzies link do tego 'testu'?
@GotoFinal: Najwazniejsza rzecza jest niski poziom i multiplatforma.
PS. Zwroccie uwage na partnerow tego API. AMD, nVidia, Intel... Valve ma swoja platforme na ktorej DX nie moze postanac, przy tym przychylnie wypowiadaja sie o Vulkana. Cos musi z tego wyjsc.
@GotoFinal: Masz racje przy czym celem projektu Vulkan API bylo rozwiniecie Mantle ktory oferowal spore zwiekszenie wydajnosci na platformach opartych o niezbyt szalowe procesory. Tutaj fajnym przykladem jest Battlefield 4 ktory w testach dowiodl, ze Mantle ma sens. Z tego powodu tez Microsoft siegnal po model Mantle i zaimplementowal go w swoim DX12.
Dodatkowo w chwili obecnej piszac gre dla wielu platform musisz brac pod uwage usrednianie produktu tak by DirectX,
@kurokaeru: Albo je przejac. Polska stoi im na drodze do Niemiec i dalej Holandii gdzie w NL jak wiemy jest strefa zrzutu wielu towarow z calego swiata.
@mehen: Ngdzie nie napisalem, ze kolejny konflikt jest im na reke. Nadinterpretujesz, zreszta nie ty jeden ^^ jak widac.
Napisales, ze musi a prawda jest taka, ze #!$%@? musi sie z polska liczyc. Kraj w ktorym mieszkasz jest popychadlem z ktorym nikt sie nie liczy. Nawet sojusznicy.
@Blaskun: Jak to za co? Chomik, kurde. Za POLSKE za przewspanialy kraj ktoremu wszystko zawdzieczasz :) ktory oferuje tobie, bezpieczenstwo, dobrobyt i inne wspanialosci.
Co lepsze PC, XO czy PS4... pamieci w konsolach, exclusivy, milion produkcji na PC!, wirusy na Windowsa, rozdzielczosc tryliard K, rachunki za prad, DX12, nVidia futro, nVidia trawa, nvidia kupa, APU, CPU, AMD, Intel, ceny gier, rynek wtorny... A TO DOPIERO POCZATEK!!!!!!1111ONEONEONE.
Nie przeszkadzajcie sobie chlopcy. Dobrze wam idzie.
@klik34: Owszem mozna czesc obliczen przeniesc na serwer ale nie beda to istotne elementy rozgrywki. Chmura o ile sie orientuje jest wykorzystywana takze w Forza Motorsport.
X1 ma mniejsza moc obliczeniowa i sporo wezsza przepustowosc pamieci co nie znaczy, ze dzieki temu PS4 wygrywa. Bo jeszcze trzeba chciec cos zrobic aby wykorzystalo potencjal lepszej architektury. Na ten przyklad pamiec w PS4 zabija najwyzsze uklady pamieci glownej na PC w konfiguracji Quad
Wracajac do tematu. To wspaniala wiadomosc! PS. DirectX bazuje na rozwiazaniach z Mantle, ktory to jest protoplasta Vulkan API a ten z kolei jest nastepca OpenGL.
Sens istnienia DirectX skonczyl sie z dniem dzisiejszym. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gry #konsole #pc #grywideo #api #mantle #directx #directx12 #opengl #vulkan #vulkanapi #khronos #khronosgroup #przelom #krokmilowy #nadchodzinowe #ps4 #pc #macos #linux #unix #unixlike #
Masz gdzies link do tego 'testu'?
@GotoFinal: Najwazniejsza rzecza jest niski poziom i multiplatforma.
PS. Zwroccie uwage na partnerow tego API. AMD, nVidia, Intel... Valve ma swoja platforme na ktorej DX nie moze postanac, przy tym przychylnie wypowiadaja sie o Vulkana. Cos musi z tego wyjsc.
Szybki edit-
Valve pracuje nad
Dodatkowo w chwili obecnej piszac gre dla wielu platform musisz brac pod uwage usrednianie produktu tak by DirectX,