Moim zdaniem ostatnie liczenie nie było potrzebne. Pan Jacek znany jest z tego, że walczy w ten sposób. Nikt nigdy nie widział knockoutu na Panu Jacku. Ryta zmęczyłby się obijając Pana Jacka, a potem kontra i zmęczony Ryta miałby małe szanse na zwycięstwo. Ryta to bez wątpienia bardzo dobry zawodnik, ale Pan Jacek ma niesamowitą wolę walki. #famemma
@Essapierds2007: koniecznie poza kadrem muszą być walone węgorze, a na stream z handlu na cfd zapraszane panie lekkich obyczajów. Później fame mma i pieniądz sam będzie spadał z nieba
“Na pewno w zespole są pewne reguły i jeżeli jesteś głównym autem zespołu to masz priorytet. Przed pit-stopem zostały powiedziane pewne słowa, dające gwarancję kierowcy i potem musisz dotrzymać słowa. Jak by tego nie zrobili to dopiero byłby kocioł. Masz dużą przewagę, liderujesz w obu klasyfikacjach i masz pełną kontrolę to możesz to zrobić. Wybrali według mnie mniejsze zło i jedyną drogą, którą mogli zrobić” – stwierdza Kubica.
Ciekawa sprawa. Norris miał wolny pit stop jadąc za Piastrim na Zandvoort. Sytuacja analogiczna do tej z Singapuru.
Nikt nie stracił pozycji na rzecz kolegi, nie było zamiany miejsc. To jest to faworyzowanie?
Aaaa nieee, czekaj, lepiej przywołać Monzę, gdzie przez zespół Norris stracił pozycję na rzecz Piastriego. Tutaj można analogiczną sytuację z Hungaroringu przywołać, ale to też by zburzyło narrację faworyzowania.
Norris zyskał dwie pozycje na starcie, Piastri nie poradził sobie z Verstappenem startując z suchej strony toru XD mógł zrobić falstart jak dwa tygodnie temu.
Ale srogie odklejki ludzie łapią. Papaya rules, bo mnie wyprzedził!!!!
@Essapierds2007: rację zakolakowi w argumentowaniu przyznali nawet komentatorzy f1tv vifon w----ł się w niego próbując uniknąć większej kolizji z sebixem to co zakolak miał zrobić? nie odpuścić i dla obu kończy się wyścig? xD vifon pojechał jak kamikadze kosztem zakolaka i tylko o to miał pretensje
@levzor: tez powiedzieli ze trzeba postawic jasna granice/linie jezeli chodzi o team orders, pozniej mowili ze to walka o mistrzostwo i ze to bylo bardzo dobre posuniecie tj “clinical” ze strony Lando takze no - duzo gadaja
Kierowca wyścigowy w pierdole nie jeżdżę i mechanik odpowiedzialny za tłoki w Tesla.
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz