@PonuryBatyskaf: ta łajza dla atencji zjadłby własne guano w telewizji. Widać że nie pali na wszystkie tłoki. Pewnie to jakiś podopieczny z jakiegoś zakładu psychiatrycznego. Rodzice go kochają?
@F1A2Z3A4: Jezu, jak ja uwielbiam taki prostokątny design lat '80. (。◕‿‿◕。) Przypomina mi stary sprzęt audio z wysokiej półki. W ogóle zajebiście lubię prostokąty.
@Lo_Baben: Tak na gniocie stwierdził,że Elka źle zrobiła,że upubliczna intymne rzeczy na strimach. I mówi to typ co wysyłał ala kochance zdjęcia swojej fujary xd
Ostatnio włócząc się bez celu po mieście, napotkałem na swojej drodze bardzo rzadką odmianę popularnej Pandziochy. Gdyby tylko maska była pomarańczowa, a felgi stalowe ukryte pod stylizowanymi na retro kołpakami, to ta Panda II Alessi byłaby zachowana całkowicie w oryginale.
Alessi to włoska firma zajmująca się wzornictwem przemysłowym, która w 2004 roku dogadała się z Fiatem i delikatnie zmieniła parę detali w samochodzie. Przede wszystkim karoseria jest w dwutonowym malowaniu: biały-pomarańczowy, biały-jaskrawozielony, biały-czarny.
Justyna Socha, niegdyś agentka ubezpieczeniowa, a do 30.10 br. prezes antyszczepionkowego Stowarzyszenia STOP-NOP - tym razem znalazła nową "niszę": transplantologię. Namawia do masowego wyrażania sprzeciwów wobec pobierania narządów po śmierci, twierdząc że w rzeczywistości narządy są pobierane za życia, odpowiedzialna za decyzję komisja składa fałszywe orzeczenia, a oficjalny sprzeciw ratuje życie (tylko: komu?).
Pobrania organów w celu ich przeszczepienia od osoby zmarłej można dokonać, jeśli
@zapomnialemhaslo dokładnie to samo zauważyłem po drugiej bramce to zrobili krucjatę na arabów. Nagle szwungu dostali. To widać że coś jest nie halo z nimi
@zapomnialemhaslo: dokładnie, dlatego Wójcik był w stanie coś osiągnąć z Kowalem i innymi na olimpiadzie. Wójcik to nie był trener, to był motywator. Kiełbasy do góry!
@lycaon_pictus: Na wykopie tez sie odpalili, bardzo ciekawe zjawisko generalnie. Oni nigdy nie robia tego osobno z wlasnej inicjatywy, zawsze to robia falami.
Po Fiacie 127, kolejnym małym autem miejskim o nadwoziu hatchback w gamie Fiata, został Fiat Ritmo, produkowany w latach 1978-1988, po drodze przechodząc dwa liftingi.
Wczesne Ritmo można rozpoznać oczywiście po ogromnych plastikowych zderzakach kryjących w sobie klosze lamp. Owe zderzaki rzekomo wytrzymywały uderzenia do prędkości 6 km/h, więc przydawały się na pewno przy parkowaniu na wąskich włoskich uliczkach. Ciekawym detalem są również okrągłe klamki.
Model na zdjęciu to najpopularniejsza sprzedawana odmiana: 60 CL.