Aktywne Wpisy
pearl_jamik +99
"Dziecko w aucie".
Nic mnie tak nie trigeruje, jak kiedy widzę to w tylnej szybie jakiegoś auta.
A CO MNIE TO KURVVA OBCHODZI, że dziecko w aucie? Nienawidzę ludzi, którzy tak robią. To co kurva - jak nie ma dziecka w aucie, to znaczy że mogę Ci #!$%@?ć w tyłek? Fuckkk logic.
#zalesie #polskiedrogi #motoryzacja #rodzice #dzieci
Nic mnie tak nie trigeruje, jak kiedy widzę to w tylnej szybie jakiegoś auta.
A CO MNIE TO KURVVA OBCHODZI, że dziecko w aucie? Nienawidzę ludzi, którzy tak robią. To co kurva - jak nie ma dziecka w aucie, to znaczy że mogę Ci #!$%@?ć w tyłek? Fuckkk logic.
#zalesie #polskiedrogi #motoryzacja #rodzice #dzieci
"DZIECKO W AUCIE", wkurwia Cię to?
- tak 46.2% (961)
- nie 53.8% (1117)
Niestety potwierdza się to, co niedawno tutaj pisałem. Polska to kraj wybitnie postfeudalny. Nikt tutaj nie chce rozwijać przedsiębiorstw, nowoczesnych technologii. Nie opłaca się też giełda, o czym zaraz napiszę.
Ledwo rok Filipiak nie żyje, a rodzinka już planuje sprzedać Comarch. Po co rozwijać największą czysto polską firmę IT, lepiej pchnąć w obce łapska żydowskiemu funduszowi, a samemu nakupować ziemi i zalać betonem. Jak była właścicielka Solarisa sprzedawała największego polskiego producenta autobusów
Ledwo rok Filipiak nie żyje, a rodzinka już planuje sprzedać Comarch. Po co rozwijać największą czysto polską firmę IT, lepiej pchnąć w obce łapska żydowskiemu funduszowi, a samemu nakupować ziemi i zalać betonem. Jak była właścicielka Solarisa sprzedawała największego polskiego producenta autobusów
Wczesne Ritmo można rozpoznać oczywiście po ogromnych plastikowych zderzakach kryjących w sobie klosze lamp. Owe zderzaki rzekomo wytrzymywały uderzenia do prędkości 6 km/h, więc przydawały się na pewno przy parkowaniu na wąskich włoskich uliczkach. Ciekawym detalem są również okrągłe klamki.
Model na zdjęciu to najpopularniejsza sprzedawana odmiana: 60 CL. Charakteryzowała się: obrotomierzem, radiem, zagłówkami i pasami, lusterkiem bocznym od strony pasażera, dzieloną i składaną tylną kanapą, tylną wycieraczką i podgrzewaną szybą. Silnik 1.1 60 KM.
W kolejnym liftingu zniknęły gigazderzaki robiąc miejsce zwykłemu grillowi z przodu, a w ostatnim lifcie okrągłe klamki zastąpiono prostokątnymi. Ritmo stało się nudne (moim zdaniem) i ustąpiło wreszcie miejsca Fiatowi Tipo.
Ciekawostka: W Wielkiej Brytanii Fiat promował Ritmo (a właściwie Fiata Strada, jak nazywał się na tym rynku) reklamą, w której przedstawiono zautomatyzowany proces spawania karoserii przy dźwiękach opery Cyrulik Sewilski.
#rzetelnafura - ciekawe autka
#carspotting #carboners #samochody #motoryzacja #fiat
Też był oferowany jako Fiat Strada w USA. Jeszcze był Fiat Regata czyli wersja sedan, ale to już w ogóle nudne pudło.
Oprócz tego był Seat Ronda robiony na licencji, ale wersję sedan czyli Seata Malagę to Hiszpanie już zrobili niezależnie od Fiata
Cinquecento/Seicento 1.1 54-55KM
Chyba nigdy go nie widziałem na drodze.
@DerMirker: W życiu nigdzie nie widziałem, trochę mi Zastawę przypomina..
https://pl.wikipedia.org/wiki/Zastava_101
.
Ps. Teraz widzę jakie to było brzydkie :)
( ͡º ͜ʖ͡º)