- 7
- 164
- 18
@TheFrancuz: śmieszna rzecz: Habsburgowie pochodzili ze Szwajcarii xD
- 21
To uczucie kiedy bawisz się w wesołą eugenikę i żenisz swojego jełopa z kobitą z traitem Genius, a ona rodzi ci karła :|
#crusaderkings2 #ck2
#crusaderkings2 #ck2
- 278
- 88
@wykopiwniczanin: Potrawka z chrząszcza, mogę ją jeść bez końca
#hoi4 #heartsofiron4 #bekazkomuchow #bekazlewactwa #bekazdemokracji #kaiserreich
Nie ma to jak grać sobie Cesarstwem Niemieckim, albo Imperialną Rosją i patrzeć jak syndykaliści i komuchy z Francji i UK żrą się pomiędzy sobą. Jak durnie nie potrafią stworzyć rządu większościowego i scementowac władze. Normalnie przypomina to dzisiejsze czasy w wielu krajach min. w Polsce, w Hiszpanii, Grecji itd.
Ale knuć o rozprzestrzenianiu
Nie ma to jak grać sobie Cesarstwem Niemieckim, albo Imperialną Rosją i patrzeć jak syndykaliści i komuchy z Francji i UK żrą się pomiędzy sobą. Jak durnie nie potrafią stworzyć rządu większościowego i scementowac władze. Normalnie przypomina to dzisiejsze czasy w wielu krajach min. w Polsce, w Hiszpanii, Grecji itd.
Ale knuć o rozprzestrzenianiu
- 12
[Co nowego w #stellaris ]
Ogłoszono w końcu szczegóły zapowiadanego Story packa (małe DLC w żargonie Pdoxu), który wyjdzie razem z patchem 1.8. DLC nazywać się będzie "Synthetic Dawn" i poniżej @kvvach wrzucił już opublikowany trailer.
Co znajdzie się w DLC?
- przede wszystkim będzie można grać robotami od początku gry. DLC wprowadzi nowy typ hive-mindu zwany Machine Intelligence, nowe civici i cechy wyłącznie dla robotów. Robotyczne imperia będą opierać się na podobnych zasadach co zwykłe hive-mindy (brak zadowolenia, brak frakcji, etc), dodatkowo będą mieli nieśmiertelnych liderów (możliwość śmierci tylko z powodu rzadkich eventów). Roboty otrzymają własny zestaw technologii, tradycji i budynków. Roboty od początku gry będą mogły kolonizować wszystkie planety, ale ograniczeniem jest fakt, że nie rozmnażają się jak normalne popy, tylko trzeba je budować za minerały. Na szczęście 1.8 umożliwi kolejkowanie budowania robotów na planecie (również dla zwykłych imperiów),
- odpowiednie civici umożliwią nam też granie "eksterminującymi" robotami w stylu fanatic purifiers, przymusową integrację i cyborgizację biologicznych gatunków (w stylu Borgów ze Star Trek), a nawet tworzenie czegoś w stylu
Ogłoszono w końcu szczegóły zapowiadanego Story packa (małe DLC w żargonie Pdoxu), który wyjdzie razem z patchem 1.8. DLC nazywać się będzie "Synthetic Dawn" i poniżej @kvvach wrzucił już opublikowany trailer.
Co znajdzie się w DLC?
- przede wszystkim będzie można grać robotami od początku gry. DLC wprowadzi nowy typ hive-mindu zwany Machine Intelligence, nowe civici i cechy wyłącznie dla robotów. Robotyczne imperia będą opierać się na podobnych zasadach co zwykłe hive-mindy (brak zadowolenia, brak frakcji, etc), dodatkowo będą mieli nieśmiertelnych liderów (możliwość śmierci tylko z powodu rzadkich eventów). Roboty otrzymają własny zestaw technologii, tradycji i budynków. Roboty od początku gry będą mogły kolonizować wszystkie planety, ale ograniczeniem jest fakt, że nie rozmnażają się jak normalne popy, tylko trzeba je budować za minerały. Na szczęście 1.8 umożliwi kolejkowanie budowania robotów na planecie (również dla zwykłych imperiów),
- odpowiednie civici umożliwią nam też granie "eksterminującymi" robotami w stylu fanatic purifiers, przymusową integrację i cyborgizację biologicznych gatunków (w stylu Borgów ze Star Trek), a nawet tworzenie czegoś w stylu
konto usunięte via Android
- 315
konto usunięte via Android
- 83
@Dusk_Forest77 A no to spoko xD Maduro did nothing wrong
@Dusk_Forest77: Nie do konca. Socjaliści tak spierdaczyli gospodarkę, że nawet złoto z Wowa jest więcej warte niż Bolivar.
- 20
@farmaceut: Wcale nie chce pomagać w wojnach, nawet swoich. Armia stoi u siebie i nawet nie chce ruszyć d--y żeby pomóc sąsiadowi z frakcji, więc dostaję po dupie.
@RobieInteres: Dayum... podobnie było w EU3 - niby dołączali do wojny, ale jeśli nie mieli wielokrotnie większej przewagi to tylko bronili swoich ziem i odbijali podbite
- 16
@afc85: Bierz go naml marszałka
- 231
Ścierwojady – tak nazywamy te wielkie ptaszyska – należy atakować jeden po drugim. Na szczęście łatwo odciągnąć jednego osobnika od reszty stada. Jeśli podejdziesz do nich zbyt blisko, zaczną się denerwować, aż wreszcie rzucą się w twoją stronę. Lepiej, żebyś w tej chwili miał b--ń w pogotowiu. Jeśli uda ci się trafić ścierwojada zanim on dziobnie ciebie, jak najszybciej wyprowadź kolejne uderzenie. Przy odrobinie szczęścia uda ci się go pokonać bez zadraśnięcia.
ja bym ich tak pokonał
- 13
@ludolfina98: serio, byłem zaskoczony, że nauczyciele tak dokładnie opisują mechaniki w grze i to jaką taktykę warto przybrać
- 20
konto usunięte via iOS
- 19
- 2
konto usunięte via Android
- 128
- 429
A ja ciągle szukam korwina w stroju tatarów na fotelu
- 10
konto usunięte via Android
- 1
@Movet Pokaż mi swoje towary
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora