Wpis z mikrobloga

[Co nowego w #stellaris ]
Ogłoszono w końcu szczegóły zapowiadanego Story packa (małe DLC w żargonie Pdoxu), który wyjdzie razem z patchem 1.8. DLC nazywać się będzie "Synthetic Dawn" i poniżej @kvvach wrzucił już opublikowany trailer.

Co znajdzie się w DLC?
- przede wszystkim będzie można grać robotami od początku gry. DLC wprowadzi nowy typ hive-mindu zwany Machine Intelligence, nowe civici i cechy wyłącznie dla robotów. Robotyczne imperia będą opierać się na podobnych zasadach co zwykłe hive-mindy (brak zadowolenia, brak frakcji, etc), dodatkowo będą mieli nieśmiertelnych liderów (możliwość śmierci tylko z powodu rzadkich eventów). Roboty otrzymają własny zestaw technologii, tradycji i budynków. Roboty od początku gry będą mogły kolonizować wszystkie planety, ale ograniczeniem jest fakt, że nie rozmnażają się jak normalne popy, tylko trzeba je budować za minerały. Na szczęście 1.8 umożliwi kolejkowanie budowania robotów na planecie (również dla zwykłych imperiów),
- odpowiednie civici umożliwią nam też granie "eksterminującymi" robotami w stylu fanatic purifiers, przymusową integrację i cyborgizację biologicznych gatunków (w stylu Borgów ze Star Trek), a nawet tworzenie czegoś w stylu biologicznego zoo-Matrixa,
- około 10 nowych portretów dla robotów,
- upadłe robotyczne imperia (o których wspominałem w poprzednich postach),
- bunty robotów (więcej info w przyszłotygodniowym DD),
- paczka głosów dla różnych etyk.

Cena i data premiery nadal pozostaje nieznana ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 9
Drogie to wszystko, a gra zawsze utyka w martwym punkcie, bo gra umożliwia jedynie rozwój sytuacji na zasadzie:
Wypowiedz wojnę, albo poczekaj aż tobie wojnę ktoś wypowie. Pewnie są te sojusze i w ogóle, ale to też niczego nie zmienia. Bez intryg politycznych i niekonwencjonalnej wojny nic się nie zmieni w tym zakresie.