źródło: comment_160065433239LuPfrL20aKUG1sgJ2pGz.jpg
Pobierz
źródło: comment_160065433239LuPfrL20aKUG1sgJ2pGz.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_1600682230MCuYa9U77wIo0AAPVDmdxb.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez autora
źródło: comment_1600567046xhDSxLmoOFT7V15RzMx9Hy.jpg
Pobierz
źródło: comment_1600575941asza3iPtNLOWf4fiemf3VX.jpg
Pobierz
źródło: comment_16005759588sOquu6tJXWELoZMznjXzn.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_1600536976wuyKFJUyDjS0SrLTQsxeXA.jpg
Pobierz
źródło: comment_1600472065cg57oUAsbQy1tJYrtEttTq.jpg
Pobierz
źródło: comment_1600382189qT3CjZJsf9VSkcISs1dMCP.jpg
Pobierz
źródło: comment_1600438655n5hnMF1ZVk3tlKG8gfM681.jpg
PobierzRocznica
od 19.07.2022
Wykop.pl
W czasach II wojny światowej Abraham Wald analizował uszkodzenia alianckich bombowców po to by wskazać gdzie umieścić dodatkowe opancerzenie tak by zwiększyć ich przeżywalność. Wojsko przeanalizowało uszkodzenia setek bombowców wracających z misji. Zauważyli, że najwięcej uszkodzeń jest na skrzydłach, ogonie i w środkowej części kadłuba i te obszary chcieli dopancerzyć. Wald natomiast twierdził, że paradoksalnie opancerzyć trzeba te elementy, które miały najmniej uszkodzeń. Dlaczego? Ponieważ te samoloty, które miały uszkodzenia
źródło: comment_1600668215Ql6xX8jDZHt5chHsT3SSUy.jpg
Pobierz