Normy są coraz ostrzejsze, a realne emisje spalin z samochodów nie spadają
Emisje spalin z rur wydechowych samochodów są dziś niemal takie same, jak były 12 lat temu - wynika z danych Europejskiego Trybunału Obrachunkowego. To znaczy,
bart39 z- #
- #
- #
- #
- 191
- Odpowiedz
Komentarze (191)
najlepsze
Po drugie jak ma wyglądać ekologia kiedy samochody ważą ciągle więcej i więcej. Teraz zamiast prawie tonowego samochodu mamy nawet prawie 3 tonowe landary. No jak tu ma być ekologicznie? Jak? Modne są wielkie, przerośnięte
@ignis84: Nieprawda.
Za każdym razem rządzi krajem jakaś, wybrana przez naród, pazerna świnia i kosztem nas powiększa swój majątek. Nie ma mitycznych "ich". Jesteśmy totalnymi przygłupami, którym wystarczy obiecać coś za darmo i natychmiast pozwolimy #!$%@?ć wszystko, co nie dotyka nas osobiście, a czasem (patrząc na covidowy zamordyzm) nawet i na to pozwalamy.
@WybuchowyCzajnik: Z całą pewnością poprawi ją wprowadzenie "stref czystego transportu". Bo spaliny wiedzą, gdzie są granice takiej strefy i nie będą jej przekraczać, np. unoszone z wiatrem ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚.
A że mieszkańcy owych stref zapłacą więcej za wszystkie usługi (remonciarze, hydraulicy itd. albo do
@Morken: póki co największą wadą EV jest czas ładowania oraz spadek pojemności aku przy niskich temperaturach. Próby tworzenia autobusów stricte EV póki co upadły. Podobnie z pojazdami służb miejskich (np w NY śmieciarki elektryczne są w stanie sensownie działać tylko latem).