Normy są coraz ostrzejsze, a realne emisje spalin z samochodów nie spadają
Emisje spalin z rur wydechowych samochodów są dziś niemal takie same, jak były 12 lat temu - wynika z danych Europejskiego Trybunału Obrachunkowego. To znaczy,
bart39 z- #
- #
- #
- #
- 191
Komentarze (191)
najlepsze
Po drugie jak ma wyglądać ekologia kiedy samochody ważą ciągle więcej i więcej. Teraz zamiast prawie tonowego samochodu mamy nawet prawie 3 tonowe landary. No jak tu ma być ekologicznie? Jak? Modne są wielkie, przerośnięte
@ignis84: Nieprawda.
Za każdym razem rządzi krajem jakaś, wybrana przez naród, pazerna świnia i kosztem nas powiększa swój majątek. Nie ma mitycznych "ich". Jesteśmy totalnymi przygłupami, którym wystarczy obiecać coś za darmo i natychmiast pozwolimy #!$%@?ć wszystko, co nie dotyka nas osobiście, a czasem (patrząc na covidowy zamordyzm) nawet i na to pozwalamy.
¯\(ツ)/¯
@WybuchowyCzajnik: Z całą pewnością poprawi ją wprowadzenie "stref czystego transportu". Bo spaliny wiedzą, gdzie są granice takiej strefy i nie będą jej przekraczać, np. unoszone z wiatrem ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚.
A że mieszkańcy owych stref zapłacą więcej za wszystkie usługi (remonciarze, hydraulicy itd. albo do nich
@Morken: póki co największą wadą EV jest czas ładowania oraz spadek pojemności aku przy niskich temperaturach. Próby tworzenia autobusów stricte EV póki co upadły. Podobnie z pojazdami służb miejskich (np w NY śmieciarki elektryczne są w stanie sensownie działać tylko latem).
@severh: Czas ładowania jest coraz krótszy, na szybkiej ładowarce nowy Hyundai Ioniq ładuje się od 5% do 80% w 19 minut, to procentowo szybciej niż wiele smartfonów. W 15 minut potrafi doładować prądu na 420km. Czas ładowania w garażu natomiast nie ma wielkiego znaczenia, bo większość po prostu podpina samochód jak idzie do domu i rano jest pełny i jeszcze nagrzany o odpowiedniej