Zrobili sobie maszynkę do zarabiania pieniędzy. Skandal na rondzie w Nowym Sączu
- To jest jakaś kpina - wkurza się czytelnik Sądeczanina. Z naszą redakcją skontaktował się po tym, kiedy dostał 500-złotowy mandat i 15 punktów karnych za przejazd na czerwonym świetle. Problem w tym, że zaświeciło się niecałą sekundę po tym, kiedy zgasła zielona strzałka. Kierowca mówi wprost, ż
rafal_gajewski1992 z- #
- #
- #
- #
- 195
Komentarze (195)
najlepsze
Pierwszy - zielona strzałka gasnąca w losowym momencie.
Drugi, który zależy od widzimisię policjanta, czyli nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu, albo wyprzedzanie przed przejściem dla pieszych.
@ementaler1979: coraz częściej
chew obsrany gównem gdzie nie spojrzeć
ale protestów nie uświadczysz- widać poliaczkom podoba się taki chlew
nikomu si e ten chlew nie podoba może już czas stąd w#!$%@?ć
Karygodnym jest natomiast zrównanie "na czerwonym" (wysoka prędkość, ale też "żółte" pozwalające przygotować się do hamowania), z pierdem w postaci toczenia się (prędkość pieszego, ale też zaskoczenie zmianą koloru).
@werfogd:
tak, tak, 100% kierowcow ZATRZYMUJE sie przed zielona strzalka :D Oczywiscie :D
I jeszcze to "TOCZENIE SIE Z PREDKOScIA PIESZEGO". Jak z taka predkoscia przez pasy przejezdza rowerzysta, to jest wielkie larum, ze JEDZIE, NAGLE, i ze w ogole co to
Ciekawe, jakie są statystyki na takich skrzyżowaniach -
@Ekspert_magii_powietrza:
widac mlody jestes i nie pamietasz, ze po czesci tak kiedys bylo... zamiast sygnalizatora byl znaczek zielonej strzalki.
Ciekawe dlaczego jest taki opor przed ich montowaniem
@menelki: szczerze to pomaga jakimś 50% kierowcom, bo dalej jest pełno baranow co potrafi wrzucać bieg jak się zapali zielone, albo ten co stoi jako drugi już ma w dupie sygnalizator i patrzy aż ruszy ten przed nim xD jest lepiej dla tych co potrafią to wykorzystac, dużo kierowców dalej zamula miasto.
- brak rozwiązań prawnych
- nie sprawdzają się na nowoczesnych skrzyżowaniach ze zmienną częstotliwością cyklu świateł
- kierowcy przekraczają prędkość, żeby zdążyć na zielonym
- kierowca zakłada, że pojazd przed nim będzie chciał przejechać w końcówce odliczania przez co przyspiesza i dochodzi do większej ilości kolizji przez najechanie
- brak potwierdzenia w badaniach, że sekundniki wpływają znacząco na przepustowość skrzyżowań
oraz inne...
Ogólnie środowisko naukowo-badawcze jest raczej za niestosowaniem tego