Fuzja Play i UPC Polska pogorszyła jakość usług? Operator twierdzi, że to mit.

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęły skargi na spadek jakości usług po fuzji Play i UPC Polska. Także nasi czytelnicy narzekają na nasilające się problemy z internetem operatora. - Nie zaobserwowaliśmy, żeby fakt połączenia Play z UPC wpłynął na wzrost ilości skarg klienckich .

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 184
- Odpowiedz
Komentarze (184)
najlepsze
W dodatku policzyli mi datę zawarcia umowy od chwili kontaktu telefonicznego, nie przyjmując argumentu że monter z działającym sprzętem podłączył mi to po 3 tygodniach i od razu były problemy. W związku z tym, nie ma możliwości
@runnerrunner: Powołuj się na niezgodność z umową, jest do zawsze.
Własnie wypowiadam im umowę bo nie da sie pracować.
Będzie nawet taniej
źródło: upc bug2
Pobierz@gambo: co k---a? xD
Gdy dzwoniłem na jej numer telefonu odbierala zupenie inna osoba.
https://academicon.pl/imieslowy
Po podpisaniu umowy okazuje się, że nie mogą podłączyć światłowodu bo nie mają pozwolenia (blok wybudowany 3 lata temu)
i proponują mi jakieś mobilne g---o w tej samej cenie gdzie jest limit...
A z racji tego że pracuję zdalnie to ja 30-40GB potrafię wykorzystać dziennie...
@kmiclowsky: kupione za poważne pieniądze przez poważnego człowieka?
We wrześniu zaczęło zrywać połączenie po kilka, kilkanaście razy dziennie na kilka do ponad 10 minut. I tak przez kilka tygodni. teraz też się zdarza ale sporadycznie, choć zdarzają się jeszcze dni że nie można normalnie pracować.
Infolinię obsługuje bot dla któego wszystkie drogi prowadzą do restartu modemu i za nic nie pozwoli na rozmowę z człowiekiem. Na zgłoszenia mailowe łaskawie odpowiadają po
Dobrze, że umowa na czas nieokreślony, czas szukać alternatywy.
Tak jak pisałem wyżej, jak umowa się skończy odchodzę i drobiazgowo opiszę powód odejścia.