Dlaczego Tesla wygrywa konkurencję z VW/Ford/Toyota
Demonstracja w jaki sposób składane są najnowsze modele Tesli (Y), te z "gigacasting". To jest prawdziwy lean-desine, coś z czego słynęła kiedyś Toyota ale jakoś się pogubili po drodze :( Więcej w komentarzu.

- #
- #
- #
- #
- #
- 317
- Odpowiedz
Komentarze (317)
najlepsze
- praktycznie wszystkie elementy pełnią co najmniej dwie różne role,
- wszystko jest do bólu
@kwanty: A później stłuczka i już szkoda całkowita, bo nie ma jak naprawić ....
@Obruni: Ale dzisiaj mamy też większą wiedzę niż kiedyś, więcej informacji, przykładów, etc... Szefowie Forda/VW/Toyoty wiedzą jak skończyła Nokia/Kodak/etc... bo nie chcieli kanibalizować swoich najlepszych produktów. Przykładów jest
Wielki amerykański skandal tramwajowy
@marek_s80: Bo bo to 12 letnie audi bije komfortem i parametrami nową dacię.
EDIT: Naładujesz ją w 20 - 30min pod warunkiem że masz superchargera i że akurat będzie tam miejsce. W takich Katowicach na Orlenie jest supercharger na 5 stanowisk. W godzinach popołudniowych zapomnij że naładujesz tam samochód.
Fajnie ze Ci się podoba, twój wybór. Problem w tym że teraz europa wszystkich będzie do tego zmuszać a
Dostępny w wersji Steal&Go
jakiś czas temu był przecież filmik jak to ludziom urywalo jakiś krociec od układu chłodzenia baterii pod autem i Tesla jedynie oferowała zmianę całego pakietu baterii.
@Steven_Hyde: dokładnie to samo pomyślałem o tym gigacasting którym się tak jarają. Cienkościenne (bo to metal kolorowy, a więc drogi) odlewy ciśnieniowe. Szybko się je robi i są sztywne... i tyle z zalet. Wszystko fajnie ale tylko do pierwszego udaru (uderzenia) kiedy to potłuką się jak porcelana.
Nikt tego nie wyklepie
Ciekawe jak będzie wyglądała nasza ocena tego produktu gdy zaczną wchodzić na rynek wtórny.
Coś czuję że okaże się że zatęsknimy za starymi, nie optymalnie montowanymi samochodami, które nasz lokalny mechanik był w stanie po taniości reperować.
Ilość tych elektro-mecha-nienaprawialnych-smieci które nam musk wygeneruje to będzie nowa jakość w skali zaśmiecania świata.
Zakop za spam marketingowy, tesla nie wygrywa nie tylko z VW/Ford/Toyota a jest daleko w tyle poza TOP10 (ma 11 miejsce) producentów pod względem obrotu źródło
Produkują jednorazowy badziew który po małej kolizji, przez swoją konstrukcję, jest tak drogi w naprawie że nadaje się tylko na złom. Choć i na złom ciężko oddać bo nie chcą za bardzo tego przyjmować, a w kontenery na elektrośmieci na
Obrót za 2022 rok
Volkswagen 279 232 000
Toyota 252 901 591
Stellantis 179 592 000
Hyundai KIA 169