Surowe kary dla kierowców miały zwiększyć bezpieczeństwo drogowe.
Surowe kary dla kierowców miały zwiększyć bezpieczeństwo drogowe. Eksperci porównywarki ubezpieczeniowej Ubea.pl zwracają uwagę, że na razie efekt nie jest imponujący.
Emigrant1 z- #
- #
- #
- #
- #
- 89
Komentarze (89)
najlepsze
Sama zauważyłam znacznie mniejszą ilość przyspieszenia kierowców przed przejściem dla pieszych (żeby tylko pieszemu do głowy nie przyszło wejść)
Ale wiesz, że niedawno przyjechała do Polski rzesza kierowców zza wschodniej granicy co drastycznie obniżyło kulturę i bezpieczeństwo jazdy? Tak, mówię o Ukraińcach.
Takie znaki widywałem na drogach UK i jest w tym sporo prawdy. Natomiast w Polsce jak na 50 jedziesz 58 to juz jedziesz za wolno.
Ostatnio jechałem jakąś tam krajówka, ograniczenie do 90 taka standardowa droga, byłem non stop wyprzedzany, mimo że miałem 85-95 na budziku.
@franz1986: specyfika pracy kierowcy ciężarówki pozwala na łamanie przepisów?
Moim zdaniem Polska to kraj niereformowalny jeśli chodzi o kulturę jazdy. Działać to można było podczas kursu na prawko.
1. Infrastruktura - niewiele się tutaj dzieje.
2. Danie bezwzględnego pierwszeństwa pieszym to był po prostu błąd.
3. Oznakowanie na drogach nadal z dupy. Napieprzenie ograniczeń prędkości skalowanych pod Stara na łysych oponach rodzą wypaczenia
4. Przepisy nieegzekwowalne - to drwina z prawa
5. Władza co uważa że jej przepisy nie dotyczą.
No to w końcu ograniczenia są do dupy czy jednak dobre, bo kierowcy mają je w dupie, dlatego rozbijają się na kiepskich drogach? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
https://twitter.com/tprzechlewski/status/1566550168757051395
@Merlinek: nie. Dane z 2020 i 2021 są obarczone tym, że w tych latach były lockdowny i mniej osób podróżowało, co przekłada się na te statystyki. Jest to też wyraźnie napisane w artykule. Od 2017 roczna liczba ofiar rosła, potem mamy lata z covidem (które są mało wiarygodne), no i mamy 2022, w którym jest wyraźnie mniej ofiar.
Musisz się bardziej postarać :D