No debil, zjazdy co 5 km, a ten wymyślił że cofnie, bo przecież jemu można. Na budowę i cegły taczką wozić (tylko na parterze), to może nikomu krzywdy nie zrobi.
@Kulawy_Lis: Ludzie to debile, żeby zaoszczędzić kilka minut narażają cudze życie. Jak jakiś czas temu #!$%@?łem takiego debila to dziwił się o co mi chodzi. A ja ledwo za nim wyhamowałem motocyklem.
Wiadomo, cysterna nie powinna się tak zatrzymywać. Ale gdzie patrzył kierowca tira, który hamowanie rozpoczął dopiero jakieś 2m przed cysterną? Było mnóstwo czasu i miejsca żeby hamować wcześniej lub zjechać na lewy pas.
Mieszkam przy A4, okolice Góry Świętej Anny. Jest tam akurat remont, zwężenia, korki. Nie ma tygodnia bez wypadku czy chociaż Większość z nich powodowana jest przez sioferów zawodowych. Zaraz mógłby się jakiś odezwać że ci w osobówkach to dopiero wyczyniają. Ale to to Ty jesteś kierowcą ZAWODOWYM i jednak powinno się wymagać od ciebie trochę więcej, tym bardziej że kierujesz CZTERDZIESTOTONOWYM zestawem.
@kyjgel: Kierowcy zawodowi często szczycą się swoimi "umiejętnościami" a jedyna umiejętność jaką mają, to dojechanie z punktu A do B bez spowodowania wypadku. Wow, takie umiejętności powinna mieć każda osoba, która zrobiła prawo jazdy.
ciekawe ze te tiry nie maja jakis #!$%@? systemow xD mi w kilkuletniej skodzie piszczy #!$%@? i #!$%@? na czerwono ze cos sie zatrzymalo i zeby hamowac duzo duzo wczesniej
@dobrowolskii: też mają te systemy, ale pewnie jak to zawodowcy, wolą wyłączyć, zablokować, zakleić taśmą, bo po co ma mu coś pipkać jak siedzi koledze na zderzaku przez 80 km
według Kodeksu Drogowego sprawcą jest jednak kierowca, który najechał na silos. Nie bardzo to sprawiedliwe, ale tak...
EDIT; ale nie ma co usprawiedliwiać tego kierowcy - równie dobrze auto mogło się komuś zepsuć, mogło zatrzymać się przed wypadkiem i byłoby zmiażdżone przez TIRowca.
ale kierowca który się zatrzymał złamał przepis art. 19 ust 2 pkt 2 jest obowiązany hamować w sposób niepowodujący zagrożenia ruchu lub jego utrudnienia
@Oastry: hamował normalnie, ten przepis dotyczy ostrego hamowania poza przypadkami unikania kolizji
naruszył przepis dotyczący zakazu zatrzymania niewynikającego z ruchu na drodze ekspresowej - art. 49. ust. 3. ustawy
@Tesseract: no niestety ranny może równie dobrze oznaczać, że ma zmasakrowane nogi, urwany palec, wybite zęby, obrażenia wew czy cholera wie co jeszcze. Oby z tego wyszedł.
@pasta_alla_carbonara: No nie wiadomo, ale jak jest bardzo źle, to zazwyczaj piszą, że ... ciężko ranny, w stanie krytycznym, z poważnymi urazami itp. Z 2 strony kabina wygląda nieco lepiej, więc może mu się udało.
Każdy kierowca zawodowy powinien mieć ustawowy obowiązek posiadania kamery rejestrującej drogę i kabinę kierowcy, ze srogimi karami za brak, może wtedy skończyłoby się oglądanie filmów w trakcie jazdy
Niemcy np. nie pozwolili google maps na zdjęcia ulic, domów itp.
@msc2: Niemcy to są w ogóle popierd0leni w tym temacie. To są np. sfotografowane ulice w street view w Europie. Rzuca się wam w oczy coś szczególnego? ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (334)
najlepsze
Sprzed 3 lat ale mysle ze sie nada.
EDIT; ale nie ma co usprawiedliwiać tego kierowcy - równie dobrze auto mogło się komuś zepsuć, mogło zatrzymać się przed wypadkiem i byłoby zmiażdżone przez TIRowca.
@Oastry: hamował normalnie, ten przepis dotyczy ostrego hamowania poza przypadkami unikania kolizji
naruszył przepis dotyczący zakazu zatrzymania niewynikającego z ruchu na drodze ekspresowej - art. 49. ust. 3. ustawy
Z 2 strony kabina wygląda nieco lepiej, więc może mu się udało.
@msc2: Niemcy to są w ogóle popierd0leni w tym temacie. To są np. sfotografowane ulice w street view w Europie. Rzuca się wam w oczy coś szczególnego? ( ͡° ͜ʖ ͡°)