Fajnie tylko chyba nie o to tu chodzi. Istotą przyjemności z grania w platformówki, w tym w Super Mario, nie jest grafika, tylko zabawa w jak nazręczniejsze przejście kolejnych ekranów i etapów. Zbyt dobra grafika (odbiergająca od klimatu bajki) właściwia zmniejsza przyjemność z gry... Oczywiście w CoD-ach czy BF-ach jest zupełnie odwrotnie...
@Chachahamas: Fajnie tylko chyba nie o to tu chodzi :) Właśnie. Przecież tu chodzi o ten mroczny klimat, a nie o samo 3D. Z zabawnej gierki masz teraz psychopatycznego mordercę który miażdży i pali żywcem przeciwników.
@Chachahamas: Tu chodzi o to, że ktoś się bawił silnikiem UE5 i szukał pomysłu na ciekawy, niekoniecznie praktyczny projekt do zrobienia w wolnym czasie.
Bo mario to nie oczojebne wodotryski (chociaz jestem zdania że 3d world samym designem zjada to coś na śniadanie)
a movement, pomysły i czysty fun.
Te fanowskie pomysły zrobione w UE czy unity często sprawiaja wrażenie że cos jest nie tak z ruchem, widziełem dooma i to samo- totalnie skopane poruszanie się.
Te fanowskie pomysły zrobione w UE czy unity często sprawiaja wrażenie że cos jest nie tak z ruchem, widziełem dooma i to samo- totalnie skopane poruszanie się.
@dqdq1: No nie wiem, może dlatego, że mało kto ma w domu profesjonalny sprzęt do motion capture oraz nie ma zespołu ekspertów od animacji pod ręką?
wyglada jak gowno. animacja i cala mechanika jest do dupy. wiadomo, ze to jest tylko demo, ale lepiej by wygladalo to jakby zrobic 'cinematic' video a nie gameplay. rtx nie robi nagle wszystko lepszym.
Komentarze (56)
najlepsze
Istotą przyjemności z grania w platformówki, w tym w Super Mario, nie jest grafika, tylko zabawa w jak nazręczniejsze przejście kolejnych ekranów i etapów. Zbyt dobra grafika (odbiergająca od klimatu bajki) właściwia zmniejsza przyjemność z gry...
Oczywiście w CoD-ach czy BF-ach jest zupełnie odwrotnie...
@Chachahamas: Fajnie tylko chyba nie o to tu chodzi :) Właśnie.
Przecież tu chodzi o ten mroczny klimat, a nie o samo 3D. Z zabawnej gierki masz teraz psychopatycznego mordercę który miażdży i pali żywcem przeciwników.
@Chachahamas: Tu chodzi o to, że ktoś się bawił silnikiem UE5 i szukał pomysłu na ciekawy, niekoniecznie praktyczny projekt do zrobienia w wolnym czasie.
@darlon82: Pozew się pisze
@nappy: Nie no 100% prawda jest w Internecie to musi byc prawda xD
Bo mario to nie oczojebne wodotryski (chociaz jestem zdania że 3d world samym designem zjada to coś na śniadanie)
a movement, pomysły i czysty fun.
Te fanowskie pomysły zrobione w UE czy unity często sprawiaja wrażenie że cos jest nie tak z ruchem, widziełem dooma i to samo- totalnie skopane poruszanie się.
@dqdq1: No nie wiem, może dlatego, że mało kto ma w domu profesjonalny sprzęt do motion capture oraz nie ma zespołu ekspertów od animacji pod ręką?