Niepełnosprawny pasażer jechał w pociągu na podłodze. Jest reakcja PKP
Pani Kaja jechała pociągiem z Poznania do Rzeszowa ze swoim niepełnosprawnym synem. Chłopak przez kilka godzin podróżował na podłodze. Wszystko przez skomplikowany system sprzedaży biletów. "Bardzo nam przykro, że kwestia zakupu biletów dla podróżnych na wózku i ich opiekunów może...
power_bank z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 38
- Odpowiedz
Komentarze (38)
najlepsze
Fakt, jest trochę winny system IT, bo trzeba osobno zakupić bilety dla niepełnosprawnego i opiekuna, ale przecież można dopytać, sprawdzić zanim
To dlaczego kretynka po prostu nie kupiła dwóch normalnych miejsc? XD
Każdy kto kupował bilety w PKP wie że sugestia kupowania biletów w 2 transakcjach to absurd, bo co z tego, że opiekun dostanie miejsce siedzące jak będzie ono 2 wagony dalej.
Do tego miejsce dla osoby z wózkiem, to nie jest tylko kwestia samego miejsca na postawienie wózka, ale też kwestia możliwości dostania się do tego miejsca. Standardowe wejścia i korytarze w PKP są za wąskie nawet na wózki transportowe, a co dopiero mówić o normalnym, dużym wygodnym.
No
tak na poważnie- mógł przecież całą drogę na tym wózku siedzieć. tak chyba podróżują ludzie na wózkach i