Kamienie milowe to raczej gwoździe do trumny. Poper....liło ich dokumentnie, a te zdradzieckie ku....wy z jednej i drugiej strony dla szekli nastawiają du...py każdej biurwie z Brukseli. Mam nadzieję, że dożyję upadku tego eurokołchozu, trzeba się modlić, żeby bez rozlewu krwi.
Czyli nadchodzi rewolucja jaką jest odejście od motoryzacji spalinowej a większość osób straci możliwość posiadania prywatnego samochodu. I mieszkańcy bloków nie będą tutaj największymi przegranymi a posiadacze domów >20km od miasta.
@Kalosz667: Posiadacz domu >20km od miasta aby nie być wykluczonym komunikacyjnie będzie musiał zainwestować w to co napisałeś: - własne OZE, - kosztowny samochód elektryczny. I z fotowoltaiką w niektórych porach roku ten samochód tak za darmo nie będzie jeździł bo zmieniły się zasady prosumenta i zimy nie nadgonisz produkcją energii z lata.
Typ z poniemieckiej kamienicy będzie do przodu o kilkaset tysięcy. Model życia na dalekich przedmieściach opierający się o
@prokurator_nawrocki: Tylko tutaj pisałem o perspektywie kilku następnych lat gdy samochody spalinowe będą zarzynane wręcz ceną paliwa, a cena prądu będzie tylko trochę mniej bolesna. Wiadomo z czego korzystają nasze elektrownie i jak ceny tego paliwa poszły w górę. Do tego w rachunkach będziemy musieli zapłacić za modernizację sieci energetycznej i nowe elektrownie.
Teraz dla prywatnego użytkownika jest 80 groszy za kWh, dla firm 1zł 40gr. W europie jeszcze drożej. Dwa
@lktr1: ale wiesz ze Niemcy w cale nie byli i wciaz nie sa gotowi na elektromobilnbosc? To tesla im namieszala i pseudoekologiczna poprawnosc polityczna.
Fajne te kamienie milowe. Takie niezbyt możliwe do spełnienia. Chyba należy się pożegnać z kasa na KPO. Ciekawe czy takie same "kamienie" dostały inne kraje i czy wypełniły je zanim otrzymały kasę.
Ja bym chętnie przejrzał dokładnie konta urzędników z UE i sprawdził w jakiej walucie przychodzą przelewy czy jest to USD, Ruble czy Jeny. Bo o ile jestem w stanie zrozumieć, że w PiS to debile i mamy z nimi same problemy, o tyle tym urzędnikom w UE ktoś musi słono płacić za uwalenie Europy.
Mamy infrastrukturę elektro energetyczna pod taką ilosc elektrykow? Nie, i nie mówie tu tylko o stacjach ładowania, a ogólnej jakosci sieci elektroenergetycznej. Ludzie w ogole zostana pozbawieni samochodow i wykluczeni komunikacyjnie
@menelaosPL: Najpierw ludzie muszą się przesiadać na samochody elektryczne, a potem sieć zacznie się modernizować, innej drogi nie ma. Tak samo było ze spalinowymi, na początku stacji benzynowych było tyle co kot napłakał, a potem zaczęły gonić liczbę samochodów.
Ludzi nie będzie stać na stare samochody ani na paliwo. Póki co mało kogo stać na elektryka i z tym też będzie coraz "gorzej". Paliwo drożeje z dnia na dzień, pod koniec roku pewnie paręSET % podwyżki cen prądu. Zaraz nawet ładowanie hulajnogi będzie się ekonomicznym absurdem a gdzie tu samochód.
Ale wszystko zmierza u nas w 'dobrym' kierunku - tzn tym ustalonym jeszcze przed tzw pandemią. Kto wie - może staniemy
@Wasz_Pan: w tym roku srednia cena zakupu NOWEGO samochodu w polsce wynosi już 150tys. Wynika @Wasz_Pan: to z tego, z jak już przedsiębiorca zamawia bierze samochód w leasing to nie bierze dacii Duster w gołej wersji a Octavia IV to już 100tys :(
I spróbuj namowić posiadacza 20 letnego golfa zeby kupił nowy super-eco samochód spełniający normę euro7 :(
Komentarze (622)
najlepsze
I mieszkańcy bloków nie będą tutaj największymi przegranymi a posiadacze domów >20km od miasta.
Posiadacz domu >20km od miasta aby nie być wykluczonym komunikacyjnie będzie musiał zainwestować w to co napisałeś:
- własne OZE,
- kosztowny samochód elektryczny.
I z fotowoltaiką w niektórych porach roku ten samochód tak za darmo nie będzie jeździł bo zmieniły się zasady prosumenta i zimy nie nadgonisz produkcją energii z lata.
Typ z poniemieckiej kamienicy będzie do przodu o kilkaset tysięcy. Model życia na dalekich przedmieściach opierający się o
Tylko tutaj pisałem o perspektywie kilku następnych lat gdy samochody spalinowe będą zarzynane wręcz ceną paliwa, a cena prądu będzie tylko trochę mniej bolesna. Wiadomo z czego korzystają nasze elektrownie i jak ceny tego paliwa poszły w górę.
Do tego w rachunkach będziemy musieli zapłacić za modernizację sieci energetycznej i nowe elektrownie.
Teraz dla prywatnego użytkownika jest 80 groszy za kWh, dla firm 1zł 40gr. W europie jeszcze drożej. Dwa
@lktr1: ale wiesz ze Niemcy w cale nie byli i wciaz nie sa gotowi na elektromobilnbosc? To tesla im namieszala i pseudoekologiczna poprawnosc polityczna.
@Mathas: Tylko że UK było płatnikiem netto i importerem dóbr z UE a PL jest beneficjentem i eksporterem do UE
Tak samo było ze spalinowymi, na początku stacji benzynowych było tyle co kot napłakał, a potem zaczęły gonić liczbę samochodów.
Ale wszystko zmierza u nas w 'dobrym' kierunku - tzn tym ustalonym jeszcze przed tzw pandemią. Kto wie - może staniemy
Wynika @Wasz_Pan: to z tego, z jak już przedsiębiorca zamawia bierze samochód w leasing to nie bierze dacii Duster w gołej wersji a Octavia IV to już 100tys :(
I spróbuj namowić posiadacza 20 letnego golfa zeby kupił nowy super-eco samochód spełniający normę euro7 :(