@pdpacek: O #!$%@? xd. Nie zdziwiłbym się, gdyby w Polsce tak to się skończyło. Stare fabie przerobione na elektryki, ciągnące na przyczepce agregaty na olej napędowy xd
Tylko czekać (o ile już tak nie jest), że auto przed ładowaniem musi się zidentyfikować (czyli brak możliwości ładowania ze zwykłego gniazdka) i można auto unieruchomić zdalnie po prostu odcinając od ładowarek. Pewnie tak będzie przy okazji wciskając jako fajny ficzer „ładujesz gdzie chcesz, płacisz później”. Dzisiaj od somsiada wlejesz z kanistra i pędzisz.
@rtpm: Akurat z tym nie trzeba czekac na elektryki. W autach jest juz tyle elektroniki ze tylko czekam az ci beda wylaczac samochod jak nie kupisz czesci od producenta tak jak apple robi z iphone'ami.
@Liarek123: Biorąc pod uwagę, że co chwilę czytam że producenci dokładają do aut kupowanych jako nowe (zwłaszcza z najgorszym wyposazeniem a na takie stać większość ludzi), a zarobek czerpią z serwisowania to wygląda raczej na ze tracą na zamiennikach produkowanych przez inne firmy. Wystarczy klientom wmówić że dba się o jakość części na korzyść klientów i większość nawet nie zmarszczy brwi.
Po pierwsze to energia elektryczna musi być "czysta" czyli atom, bo to będzie tak samo jak z żarówkami. Samochody elektryczne czy nawet panele słoneczne to kolejne tony śmieci.
Elektryczne pojazdy w miastach to przede wszystkim powinny być autobusy, pojazdy kurierów, taksówki, może pojazdy lokalnych przedstawicieli handlowych. Do tego utrzymujące działania miasta jak śmieciarki, pojazdy gazowni, wodociągów, elektrowni, straż miejska, policja itp.
Dobra komunikacja i tania komunikacja miejska przejmie część ruchu i tych
Jak donosi rmf24.pl, wysokość opłaty nie została jeszcze określona, ale rząd zobowiązał się wprowadzić to już za dwa lata. Dwa lata dłużej poczekamy na podatek dla posiadaczy aut spalinowych. Jego forma również nie jest znana.
@recznik_z_ikei: Jeśli to będzie coś do 1000 zł, to nie odniesie prawie żadnego skutku. Podatek musiałby wynosić z 10-15 kPLN/rok, żeby poważnie zacząć myśleć o elektryku.
Komentarze (622)
najlepsze
Elektryczne pojazdy w miastach to przede wszystkim powinny być autobusy, pojazdy kurierów, taksówki, może pojazdy lokalnych przedstawicieli handlowych. Do tego utrzymujące działania miasta jak śmieciarki, pojazdy gazowni, wodociągów, elektrowni, straż miejska, policja itp.
Dobra komunikacja i tania komunikacja miejska przejmie część ruchu i tych