Ten Townstar to całkiem udane auto. Kumpel szuka czegoś rodzinnego i mówił, że wybrałby Nissana niż Dacie Jogger na przykład ze względu na silnik. Dacia ma 1.0 a tutaj 1.3. Niby różnica nieduża ale w trasie w pięć osób z bagażnikiem na dachu i rowerami z tyłu lepiej mieć jakiś tam zapas mocy. Także wydaje mi się, że Jogger nie do końca jest zbawcą segmentu przynajmniej do czasu aż wrzucą obiecane 1.4
@Ksebki - przecież dostęp do silnika z kabiny to genialne rozwiązanie - w razie awarii na polu nie trzeba stać na deszczu czy wietrze - i spokojnie się naprawi. ;)
@bialy100k: Podobno tak Jerzy Dobrzański na Gran Premio Argentina w 1967 dłubał przy skrzyni biegów w 911. W czasie jazdy. Za kierownicą Sobiesław Zasada. Z tego, co pamiętam z książki chwilowo mieli tylko trójkę, czy jakoś tak. Jeszcze do kompletu mieli ślizgające sprzęgło, które chłodzili gaśnicą śniegową okresowo stając i #!$%@?ąc. https://tezeusz.pl/samochod-rajd-przygoda-sobieslaw-zasada
@Angens: A nie, to tak było: Nie mogę włączyć czwartego biegu, kilkakrotnie próbuję, bez rezultatu. – Jurek, musimy mieć ten bieg! Przestań dyktować, będę jechał wolniej, na pewno dasz sobie z tym radę
Komentarze (71)
najlepsze
@swinkapl:
@scotchpowhisky: Bo do suka była.
Komentarz usunięty przez moderatora
@MyOwnWorstEnemy: Przy 1.3 nadal brzmi to strasznie abstrakcyjnie, nawet jeżeli ten silnik ma całkiem przyzwoite 130 KM.
;)
@bialy100k: Podobno tak Jerzy Dobrzański na Gran Premio Argentina w 1967 dłubał przy skrzyni biegów w 911. W czasie jazdy. Za kierownicą Sobiesław Zasada. Z tego, co pamiętam z książki chwilowo mieli tylko trójkę, czy jakoś tak. Jeszcze do kompletu mieli ślizgające sprzęgło, które chłodzili gaśnicą śniegową okresowo stając i #!$%@?ąc.
https://tezeusz.pl/samochod-rajd-przygoda-sobieslaw-zasada
A nie, to tak było:
Nie mogę włączyć czwartego biegu, kilkakrotnie próbuję, bez
rezultatu.
– Jurek, musimy mieć ten bieg! Przestań dyktować, będę jechał wolniej,
na pewno dasz sobie z tym radę