Na tej drodze jeżdżenie pod prąd jest nagminne. Często zwracam uwagę jadącym i nikt z tym nie ma problemu. Odpowiedź "O, sorki. Nie miałem pojęcia." i zawracają i spoko. Natomiast co do tej Skody, miałem z nią kontakt kilkukrotny. Raz o mało mi nie przydzwoniła bo kierownik/czka myślał/a że wyjeżdżając z tej uliczki pod prąd ma pierwszeństwo przed osobami jadącymi główną od Oporowa. Co do nagrania to warto zwrócić uwagę że baba
Na tym filmie jest wszystko: 1) Roszczeniowa postawa 2) Wielki SUV 3) Mała, krzykata baba 4) Brak umiejętności prowadzenia (cofania)
Dobrze że sobie chociaż felgi zmasakrowała, miejmy nadzieje że taka nauczka wystarczy. Nie rozumiem jak można tak kiepsko cofać, po co ona w ogóle kręci kierownicą? Droga jest względnie prosta, wystarczy trzymać w jednej pozycji cały czas i ewentualnie delikatnie korygować ale nie, pół obrotu w lewo, pół obrotu w prawo i
@JohnSpierdon: Nie miliony. Około 3300 osób rocznie ale było prawi 9000 zanim nie obniżono prędkości w mieście
U mnie było jednego roku 42 wypadki z rowerzystami na drogach rowerowych nie licząc wypadków poza nimi Co auto robi na ścieżce i czy po to wydaje się miliony na ich budowę aby to właśnie tam zabijać i ranić rowerzystów? A czy wiesz ze w 2012 roku więcej potraceń było pieszych na
Już myślałem, że się #!$%@? wymiga i żadna kara jej nie spotka. Aż tu patrzę, a to hyc na chodnik, hyc z chodnika. Parenaście razy. Wzdłużnie, barkiem opony. Mioooodzio!
Akcja jak akcja, miło, ale nic nowego. Niemniej spójrzcie jakim fajnym rozwiązaniem jest wyniesienie przejazdu dla rowerzystów i przejścia dla pieszych. Robi się naturalny próg zwalniający w miejscu, w którym jest rzeczywiście przydatny, zwraca uwagę kierowcy, że to nie jest do końca jego miejsce i ma uważać. No bajka, a nie poducha, przez którą przejazd boli nawet jak zwolnisz do 5km/h.
Odchodząc już od ewidentnego łamania przepisów, to zauważyłem jedną prawidłowość. Kobiety na drodze w przeważającej większości nie potrafią współpracować na drodze. Nie wiem czy to wynika z braku umiejętności czy po prostu charakteru. Jadąc pasem włączania jak ktoś nie zjedzie na lewo w celu umożliwienia zmiany pasa to 9/10 przypadków jest to kobieta. Oczywiście nie ma takiego obowiązku, więc ciężko mieć o takie rzeczy pretensje. Ale mam wrażenie, że większość pań jeździ
Komentarze (352)
najlepsze
Co do nagrania to warto zwrócić uwagę że baba
1) Roszczeniowa postawa
2) Wielki SUV
3) Mała, krzykata baba
4) Brak umiejętności prowadzenia (cofania)
Dobrze że sobie chociaż felgi zmasakrowała, miejmy nadzieje że taka nauczka wystarczy. Nie rozumiem jak można tak kiepsko cofać, po co ona w ogóle kręci kierownicą? Droga jest względnie prosta, wystarczy trzymać w jednej pozycji cały czas i ewentualnie delikatnie korygować ale nie, pół obrotu w lewo, pół obrotu w prawo i
@JohnSpierdon: Nie miliony. Około 3300 osób rocznie ale było prawi 9000 zanim nie obniżono prędkości w mieście
U mnie było jednego roku 42 wypadki z rowerzystami na drogach rowerowych nie licząc wypadków poza nimi
Co auto robi na ścieżce i czy po to wydaje się miliony na ich budowę aby to właśnie tam zabijać i ranić rowerzystów?
A czy wiesz ze w 2012 roku więcej potraceń było pieszych na
@Anacron: nie wiem czy ma prawo jazdy, ale na pewno ma dobrze porysowane felgi od tej jazdy xD
Parenaście razy. Wzdłużnie, barkiem opony. Mioooodzio!
@werfogd: czym?
Niemniej spójrzcie jakim fajnym rozwiązaniem jest wyniesienie przejazdu dla rowerzystów i przejścia dla pieszych. Robi się naturalny próg zwalniający w miejscu, w którym jest rzeczywiście przydatny, zwraca uwagę kierowcy, że to nie jest do końca jego miejsce i ma uważać. No bajka, a nie poducha, przez którą przejazd boli nawet jak zwolnisz do 5km/h.