@vin42: Polecam zerknąć co się stało w Warszawie przy rotundzie. Przejścia podziemne w każdą możliwą stronę, mega to działa. Pochylnie do metra, windy itp. To zwęzili jezdnie i robią przejścia u góry. Złoto, ostatnio stałem tam w mini korku o 24....
@jackblackcanada: po prostu piesi i tak łażą górą, bo im się schodzić nie chce. Jak było w Poznaniu jak w końcu rondo Kaponiera otworzyli? Babki z wózkami po ścieżkach rowerowych górą zapiepszały, bo się windami na dół jeździć nie chciało.
@pwone: klamiesz, windy nie dzialaly bardzo dlugo i ludzie zirytowani zaczeli chodzic ulica, np kobiety z wozkami
@pwone: bo #!$%@? to jest miasto nie autostrada, a te windy i schody nie działają. to jest przerzytek - przejście podziemne w CENTRUM miasta. jeszcze dwie strefy 30 obok xD
kaponiera to przypudrowany za miliony trup. zostawić, ale wyznaczyć też pzrejścia naziemne.
jak dla mnie to pasy na jezdni a samo przejście podziemne jest pod torami tramwajowymi, nie widzę dublowania, problemu itp, jak chcesz przejść przez całą drogę to masz pasy - przejście podziemne - pasy, ale każdy komentujący łyka na ślepo...
Super rozwiązanie, ja bym w bonusie zakopał te niepotrzebne przejścia podziemne. Drogie w utrzymaniu, w większości ciemne, śmierdzące, absurd z czasów PRLu, który nie ma racji bytu w dzisiejszych czasach.
Komentarze (302)
najlepsze
Zielone wiaty to wyjścia z przejść podziemnych, a wkoło przejścia dla pieszych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
@pwone: klamiesz, windy nie dzialaly bardzo dlugo i ludzie zirytowani zaczeli chodzic ulica, np kobiety z wozkami
kaponiera to przypudrowany za miliony trup. zostawić, ale wyznaczyć też pzrejścia naziemne.
Tak wygląda lewackie zarządzanie.