TL;DR
- Już klasyczna sytuacja. Glovo blokuje konto i żeby zamówić żarcie muszę im wysłać skany dowodu, karty bankowej i kto wie czy zaraz numer buta i f... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Oczywiście mam ich gdzieś i wysyłam zgłoszenie o usunięciu konta wraz z moimi zgromadzonymi danymi.
- W odpowiedzi każą mi pierw odblokować konto (wysłać skany), a dopiero później cytując:
"Dopiero po odblokowaniu konta będzie możliwe jego usunięcie."
Cała historia:
Historia zaczeła się o znanego już tu procederu.
Glovo zablokowało mi konto żądając skany dowodu tożsamości i karty bankowej.
Jeszcze mnie na tyle nie popierdoliło, żeby za cenę możliwości zamówienia żarcia przez apkę sprzedawać swoje dane.
Pomyślałem ich strata... nie chcą mnie to #usunkonto.
Wysłałem więc zgłoszenie:
W odpowiedzi otrzymałem:
Dzień dobry,
Dziękujemy za kontakt z Glovo.
Pragniemy powiadomić, że Twoje konto na Glovo zostało prewencyjnie zablokowane ze względów bezpieczeństwa.
Zgodnie z naszą polityką weryfikacyjną i zasadami ochrony danych, a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji płatniczych, musimy zweryfikować tożsamość płatnika na Twoim koncie. W związku z powyższym prosimy o załączenie w odpowiedzi na tę wiadomość następujących załączników:
– Zdjęcie awersu karty kredytowej/debetowej powiązanej z kontem Glovo, z widocznymi pierwszymi 6 oraz 4 ostatnimi cyframi, a także nazwisko posiadacza karty (jeśli podano). Resztę cyfr należy zakryć.
– Zdjęcie dowodu tożsamości lub paszportu. Dokumenty muszą być ważne, a numer dowodu czytelny.
Po otrzymaniu tych informacji przekażemy sprawę naszemu zespołowi specjalistów, którzy zweryfikują status Twojego konta. (Uwaga: dopóki nie otrzymamy tych informacji, Twoje konto pozostanie zablokowane.)
Dopiero po odblokowaniu konta będzie możliwe jego usunięcie.
Zróbmy im już kolejny darmowy PR ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarze (134)
najlepsze
Ulica, adres:
Kod pocztowy, miasto:
Kraj:
Imię i nazwisko:
Ulica, adres:
Kod pocztowy, miasto:
Kraj:
E-mail:
Numer telefonu:
................ (Miasto), dn. ................ (Data)
Wniosek o usunięcie danych osobowych
Do wszystkich zainteresowanych:
Niniejszym proszę o niezwłoczne usunięcie wszystkich moich danych osobowych zgodnie z art. 17
rozporządzenia o ochronie danych osobowych (dalej RODO). Proszę o usunięcie wszystkich danych osobowych
dotyczących mojej osoby, zgodnie z art. 4 ust. 1 RODO. Jeśli wcześniej udzielona
Zamawiasz z biedronki za 30 złotych + dostawa + opłata. Masz kupon więc zbija ci np 20 złotych co daje 10 złotych + opłaty.
ALE jak nie będzie jednego produktu i np. zrobi się 29 złotych to kupon nie zadziała a oni pobiorą te 20 ziko z twojej karty bez pytania. Wtedy często z 25 złotych za zamówienie robi sie 50. To samo jak specjalnie robisz zakupy
Tutaj po przyjściu widać ze nie było pozycji.
Nie możesz się odwołać
Nie możesz nie przyjąć i dostać pieniędzy z powrotem
Nikt nie dzwoni że nie ma części zamówienia
Glovo = złodzieje. To się nadaje do UOKIK
Mówimy o tym samym Glovo? ( ͡° ͜ʖ ͡
Czas oczekiwania to żart, a czasami jedzenie wcale nie przyjdzie i dowiemy się tego dopiero po 4 godzinach (osobiste doświadczenie)
Mój prywatny ranking:
Wolt (głównie za support, mało restaracji, teraaz ich przejęto więc kto tam wie jak będzie) > Pyszne >
( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Inna sprawa, że zazwyczaj najlepiej wychodzi zamówienie bezpośrednio z knajpy,