TL;DR
- Już klasyczna sytuacja. Glovo blokuje konto i żeby zamówić żarcie muszę im wysłać skany dowodu, karty bankowej i kto wie czy zaraz numer buta i f... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Oczywiście mam ich gdzieś i wysyłam zgłoszenie o usunięciu konta wraz z moimi zgromadzonymi danymi.
- W odpowiedzi każą mi pierw odblokować konto (wysłać skany), a dopiero później cytując:
"Dopiero po odblokowaniu konta będzie możliwe jego usunięcie."
Cała historia:
Historia zaczeła się o znanego już tu procederu.
Glovo zablokowało mi konto żądając skany dowodu tożsamości i karty bankowej.
Jeszcze mnie na tyle nie popierdoliło, żeby za cenę możliwości zamówienia żarcia przez apkę sprzedawać swoje dane.
Pomyślałem ich strata... nie chcą mnie to #usunkonto.
Wysłałem więc zgłoszenie:
W odpowiedzi otrzymałem:
Dzień dobry,
Dziękujemy za kontakt z Glovo.
Pragniemy powiadomić, że Twoje konto na Glovo zostało prewencyjnie zablokowane ze względów bezpieczeństwa.
Zgodnie z naszą polityką weryfikacyjną i zasadami ochrony danych, a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji płatniczych, musimy zweryfikować tożsamość płatnika na Twoim koncie. W związku z powyższym prosimy o załączenie w odpowiedzi na tę wiadomość następujących załączników:
– Zdjęcie awersu karty kredytowej/debetowej powiązanej z kontem Glovo, z widocznymi pierwszymi 6 oraz 4 ostatnimi cyframi, a także nazwisko posiadacza karty (jeśli podano). Resztę cyfr należy zakryć.
– Zdjęcie dowodu tożsamości lub paszportu. Dokumenty muszą być ważne, a numer dowodu czytelny.
Po otrzymaniu tych informacji przekażemy sprawę naszemu zespołowi specjalistów, którzy zweryfikują status Twojego konta. (Uwaga: dopóki nie otrzymamy tych informacji, Twoje konto pozostanie zablokowane.)
Dopiero po odblokowaniu konta będzie możliwe jego usunięcie.
Zróbmy im już kolejny darmowy PR ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarze (134)
najlepsze
https://www.internet-czas-dzialac.pl/odcinek-25-jak-zlozyc-skarge-do-uodo/
Ludzie, dlaczego sobie to robicie?