Polacy nie nabrali się na Black Friday
w Black Friday o 43% mniejszy ruch niż w 2019 roku, czyli przed pandemią. I odwiedziło je o blisko 45% mniej klientów.
margitsziget z- #
- #
- #
- #
- #
- 196
w Black Friday o 43% mniejszy ruch niż w 2019 roku, czyli przed pandemią. I odwiedziło je o blisko 45% mniej klientów.
margitsziget z
Komentarze (196)
najlepsze
Zamiast popukać się w pierś i przyznać że sami popsuli rynek oszukiwaniem klientów to sobie wymyślili covida jako usprawiedliwienie. ¯\_(ツ)_/¯
Większość promocji, to było zwykłe black frajer, a te naprawdę dobre, były mocno ograniczone czasowo, a ilość egzemplarzy była znikoma.
Większość ludzi wcześnie upatrzyła sobie przedmioty, pododawała do koszyków i jak zobaczyła jak magiczne -30% staje się +10% to sobie darowała.
Ta naprawdę dobre okazje były w stylu: o 9 zaczynamy, o 4 w nocy zaczynamy, wielkie banery z
@sigismund: no cóż, zdania ekspertów są podzielone.
@Piotrrulla: Większość z nich ma całkiem duże e-commerce. Jeżeli o tym nie wiesz, to znaczy że robią to znacznie lepiej niż Ci się cokolwiek wydaje.