Honda CRX z przebiegiem 1 600 000 kilometrów i oryginalnym silnikiem
Dzis takich już nie robią... który doładowany silnik 3-cylindrowy w nowoczesnym aucie tyle wytrzyma?
NaMasce z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 321
- Odpowiedz
Dzis takich już nie robią... który doładowany silnik 3-cylindrowy w nowoczesnym aucie tyle wytrzyma?
NaMasce z
Komentarze (321)
najlepsze
od dwudziestu lat ta sama brednia. No i gdzie te hałdy zużytych uturbionych silników z epoki downsizingu? Zmieniasz olej, nie pałujesz na zimnym i będzie hulał.
To jest też po prostu polacko-zwierzęce podejście, skumajcie:
-Janusz miał paska/golfa "TD" na pompie, do którego lał "hiehie olej od znajomego restałratora" ze smażalni ryb. "Olaboga jakie to było auto młody, nawet jak N A S R A Ł E Ś, to też jechało!"
-Niestety TeDe po zrobieniu 500kkm(w rzeczywistości jakiegoś miliona czy ilu), wreszcie umiera śmiercią naturalną w oparach kujawskiego i świeżego dorsza prosto z zamrażarki, więc janusz jest zmuszony wybrać coś nowego.
-Każdy nowy turbodiesel jest na CR, więc wymaga aby paliwo było paliwem. Janusz jedzie do restauratora po nowe bańki oleum.
-Kawałek dorsza/frytki mija filtry (oczywiście nieczyszczone od początku, bo auto zaliczyło całkę w rajchu przy przebiegu 486kkm, ale janusz kupił jako igłę 193kkm PIERSZY WŁAŚCICIEL SKURA KSENOLED NAWI
I to jest najważniejsza informacja z tego artykułu. Wymieniać co max 10kkm na taki jaki zaleca dany producent na stronie + płukanka i silniczek będzie pracował długo i bezawaryjnie. Nigdy nie lać gorszego i o innych parametrach lepkości niż zaleca producent (nawet do 20-letniego auta), jak to Janusze kiedyś robiły i do tej pory jeszcze niektórzy praktykują... głównie przez to są właśnie problemy potem.
Ps. Właśnie sobie nim jade
@zbiju81: Bez pasów i bawię się telefonem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@arekb81:
Definicja kuriera ( ͡º ͜ʖ͡º)
Nie wygłupiajmy się z tym wychwalaniem silników bo te Hondy żarły olej na potęgę więc żaden cud motoryzacji.
Zacznijmy od tego, że każdy samochód spala olej - tu jest tylko kwestia grubości filmu olejowego jaki zostaje na cylindrze gdy tłok idzie w dół - większość współczesnych silników spala taką ilość, która jest poprostu nie zauważalna między interwałem zmiany oleju.
Ale była druga szkoła konstrukcyjna układu tłok/cylinder, którą Honda stosowała
@tellet: chciałeś być śmieszny rzucając sucharem ale nie wyszło.....
@dsomgi00: W punkt. Tego pierdzielenia o zajebistości starej motoryzacji słucham już od lat. Na początku lat dwutysięcznych prawdziwe auta to byłe te z lat 90-tych: pancerne, trwałe, niezniszczalne.
Od 2005 roku znowu zaczęło się pieprzenie, że auta z roczników około 2000 to ostatnie prawdziwe samochody, a nowe nie przetrwają 10
Pali to 6-8L Benz i 6,5L LGBT . W pandemii gaz stał chwilę 1,59zl/L, to auto robiło 100km za 8 zł :O
@black_elwis: xD brak trakcji przy 95 czy 130 KM? No bez jaj, chyba na jedynce po strzeleniu ze sprzęgła. Sam mam 180KM i brak trakcji występuje jedynie na mokrej nawierzchni do końca 2 biegu.
@juardi: Średnio mnie interesują auta 20 letnie z przebiegiem pół miliona km ¯\_(ツ)_/¯
Polaków po prostu nie stać na nowsze auta dlatego boldupia bo te na ktore mogą sobie pozwolić są już przeorane.