Proponuję bliżej przyjrzeć się całemu węzłowi A4 i S3. To jakaś paranoja. Żeby zjechać z A4 na s3 w kierunku Bolkowa trzeba wjechać na 2 wiadukty kilka razy pętala. to samo w drugą stronę, gdzie krzyżują się pasy i trzeba wybrać odpowiedni na odcinku 100m. tam się dopiero dzieje. takiego debilnego rozwiązania nie widziałem nigdzie na świecie.
@Unitelsw: na każdym węźle typu koniczynka jest podobnie, że odcinek przeplatania jest bardzo krótki. To nie jest żaden ewenement. Kwestia tego, że jeśli ruch jest duży to stosuje się inny typ węzła, żeby takiej sytuacji uniknąć.
@Unitelsw: projekt drogi był robiony pod bramki (i korki z nimi związane xD). W między czasie z bramek zrezygnowano a że nie opłacało się przeprojektować drogi bo pozwolenia, czas itp to jest jak jest - lipa jak nic ;)
Standard w wykonaniu kierowców zawodowych. Zjeżdżam z autostrady jest ograniczenie do 50 km/h. Z przodu auta jeden za drugim, widzę w lusterku auto ciężarowe więc zwiększam sobie odstęp od aut abym nie był sprasowany w razie nagłego hamowania z ich strony. Co się dzieje? Kuweciarz oczywiście przyklejony do zderzaka pogania mnie długimi mimo iż jadę z przepisową prędkością. Tak trudno utrzymać na 30 sekund prędkość niższą niż odcięcie w ciężarówce? Efekty widać
Promień łuku niech będzie 70 m przy 40 km/h przyspieszenie dośrodkowe 1,8 m/s² przy 60 km/h już 4 m/s². Ale co tam gdyby się udało zaoszczędziłby 7 sekund.
@VWgolf3: #!$%@? człowieku, jaki kuweciarz ma dzisiaj pojęcie o jakimś przyspieszeniu dośrodkowym xDDD tam janusz rzuci umowę z najniższą krajową, wsadza drugiego andrzeja do budy na 3 tygodnie za 6tys zł i jechana i Andrzej jeszcze zadowolony xDD Ty myślisz że taki kuweciarz
@raphaelll: cysternę można wywalić już przy 30 km/h. Falochrony są, ale jednak coś tam zawsze może chlupnąć i zestaw się kładzie. Trzeba brać na to poprawkę i jeździć ostrożniej, ale tego nie czuć w kabinie i młodzi często się kładą
@szofer116 Ja mam odwrotnie, mimo iż mam auto które spokojnie przyjmie 0,8-0,9 g przyspiesznia dośrodkowego to jadę jak znaki pozwalają. Wtedy kierowcy aut ciężarowych poganiają mnie długimi itd. Tak samo jak jadę motocyklem, wole być mistrzem prostej według innych uczestników ruchu drogowego, ale dojechać bezpiecznie do domu. Takie zjazdy, łuki to ułamek procenta całej trasy. Po co mam ryzykować wypadkiem aby w najlepszym razie zwiększyć średnia prędkość na trasie o 0,1 km/h?
@VWgolf3: Ta, spróbuj na A4. Ostatnio sunąłem lewym pasem, przepisowe 140 bo lekko padało a przedemną Tir na lewy i wyprzedza drugiego... z lekką irytacją przyhamowuje i jade za nim niezbyt blisko. Ledwo wjechalem na wysokość wyprzedzanego a kolejny za mną na zderzak.... I bądź tu mądry jak się stanie coś nieoczekiwanego, jesteś między 3 takimi. Tym, że był tam zakaz wyprzedzania przez ciężarówki (B-26) nikt się nie przejął. Tirowcy to
@VWgolf3: Masz rację. Zawsze trzeba starać się przewidywać i próbować jechać tak, aby w razie czego móc zareagować. Niemniej jednak tamta akcja utkwiła mi w pamięci, bo tak naprawdę niezależnie ode mnie, byłem między młotem a kowadłem. Pozdrawiam, szerokiej i bezpiecznej :)
Komentarze (157)
najlepsze
@zortabla_rt: 88. To ci co wyprzedzają 87 i są wyprzedzani przez 89 :)
Tak trudno utrzymać na 30 sekund prędkość niższą niż odcięcie w ciężarówce?
Efekty widać
@VWgolf3: #!$%@? człowieku, jaki kuweciarz ma dzisiaj pojęcie o jakimś przyspieszeniu dośrodkowym xDDD tam janusz rzuci umowę z najniższą krajową, wsadza drugiego andrzeja do budy na 3 tygodnie za 6tys zł i jechana i Andrzej jeszcze zadowolony xDD Ty myślisz że taki kuweciarz
@Bad_Sector: wiem, nic to nie wnosi - Audi było srebrne.
@ColdMary6100: znaki to tylko sugestie, on jest KIEROWCĄ ZAWODOWYM, wie lepiej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
~kierowca silosa
Ja mam odwrotnie, mimo iż mam auto które spokojnie przyjmie 0,8-0,9 g przyspiesznia dośrodkowego to jadę jak znaki pozwalają.
Wtedy kierowcy aut ciężarowych poganiają mnie długimi itd.
Tak samo jak jadę motocyklem, wole być mistrzem prostej według innych uczestników ruchu drogowego, ale dojechać bezpiecznie do domu. Takie zjazdy, łuki to ułamek procenta całej trasy. Po co mam ryzykować wypadkiem aby w najlepszym razie zwiększyć średnia prędkość na trasie o 0,1 km/h?
Komentarz usunięty przez moderatora
Cysterna na rondzie wypadła z drogi (zdjęcia)