Turbosprężarka regenerowana vs nowa, porównanie na hamowni
Kivi postanowił pokazać na czym polega różnica w pracy turbosprężarki po regeneracji oraz nowej od producenta. Postarał się również wytłumaczyć w czym leży problem.
qwertex z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 120
- Odpowiedz
Komentarze (120)
najlepsze
W starych dieslach można było garażowo sobie drucic w nowych gdzie są zmienne łopatki i bardzo wysokie prędkości obrotowe jest praktycznie bardzo mało zakładów które potrafi to zrobić.
Sam miałem kilka aut i doświadczenie mam jedno kupowanie u----i z demontażu.
Problem jest taki ze pomimo maszyn do tego kosztujących po 300-700 tys zł. Obsługa i januszerka leży. W
oraz regenerowanej przez jej producenta* ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jestem na różnych grupach motoryzacyjnych i ludzie pytają o używane części, które nowe można kupić po kilkanaście zł a
Nowe wtryski/egr/dwu mas/ pompa wtryskowa itp. Ogólnie rzecz biorąc nowa jednostka
mechanik miał autoryzację z jakiejś firmy z Jaworzna i po zamontowaniu pisemna gwarancja 2 lata.
Chodziła lepiej niż fabryczna, wytrzymała jeszcze 5 lat do sprzedaży auta.
A odcinek z turbosprężarką w mini cooperze s doładowanym kompresorem mnie rozwalił.