Utrzymanie jednego roweru w Legnicy to 32 000 zł! I nie są złote.
Legnica ma najdroższe rowery w Polsce. Miasto za 4 lata utrzymania 100 rowerów płaci 3.2 miliona zł prywatnej firmie.
Reacher z- #
- #
- #
- #
- 231
Legnica ma najdroższe rowery w Polsce. Miasto za 4 lata utrzymania 100 rowerów płaci 3.2 miliona zł prywatnej firmie.
Reacher z
Komentarze (231)
najlepsze
Tylko moja oferta zapewne nie jest atrakcyjna bo nie dam kasy pod stołem odpowiednim osobom :)
Natomiast:
Bzdura ze strony radnego. Pandemia spowodowała, że ludzie się mniej przemieszczają i pracują na HO, lub nie pracują w ogóle: gastronomia.
@jelonek_rogacz: Poza tym studenci i uczniowie, którzy obecnie mają zajęcia zdalne. Ze statystyk wrocławskiego systemu zawsze wynikało, że najczęściej uczęszczane trasy są pomiędzy stacjami przy akademikach i uczelniach.
Gdańsk:
Zamiast utrzymywać 100 rowerów mogli kupić 7000 i rozdać mieszkańcom.
Ale to publiczna kasa, to wystarczyło podpisać papier i ogłosić, że miasto promuje ekologię XD
Świetnie, przecież za tyle to już spokojnie można taksówkę wynająć.
Swoją drogą ciekawie jak wygląda to w innych miastach.
@StaryPierdziel: identycznie ( ͡° ͜ʖ ͡°) tak samo jak dopłacają do autobusów i tramwajów. Tylko akurat z rowerami faktycznie taniej by wyszło kupić go każdemu obywatelowi niż się #!$%@?ć w "rower miejski".
@wydac_Jadzke_za_Kokeszke: Mów za siebie, w samej tylko Warszawie w 2019 było 6 milionów wypożyczeń, w Krakowie w godzinach szczytu też ciężko o wolny rower na popularnych stacjach.
Policzmy:
3.2mln zł na 4 lata, to 800 000 zł rocznie, czyli 8 000 zł za rower. Miesięcznie, jeden rower będzie kosztował miasto około 700 zł, w tym trzeba utrzymać system wypożyczeń, obsługa rowerów, serwis i pracownicy. No i firma pewnie też chce miec zysk, nikt charytatywnie nie będzie pracował.
Kolejny odcinek pod tytulem - jeśli miasto coś kupuje to jest drożej niż jak Kowalski kupuje sobie do
Kosztował miliony a i tak był niedofinansowany, rowery to były buble z chin, a wymagania miasta by można było jeździć nimi prawie za darmo. Wg mnie nic w tym projekcie nie trzymało się kupy. W momencie startu który przeciągnął się o prawie rok były już błedy aplikacji, niedziałające rowery i braki w kadrze serwisowej.
Gdyby to jeszcze był
ale 32k rocznie
Komentarz usunięty przez moderatora
@kirk85:
normalny Kowalski, jakby mial przewozic rower z miejsca na miejsce i serwisowac za stawke 0pln/h, to nie wyrobilby z zamowieniami :D
To już taniej było by dla każdej rodziny po rowerze kupić.