Widać Volvo na amerykański rynek. W Europie z aż tak wysuniętym przodem, to ciężko manewrować. Są wioseczki, co samym koniem by może ledwo co przejechał, czy firmy z małymi placami manewru, że europejska ciężarówka wchodzi na styk.
Mam znajomych w USA i Kanadzie. Jak mi się podobają ciężarówki amerykańskie, te wielkie mające z tyłu salon, to im te europejskie.
@Tolstoj-kot: No bo w Stanach generalnie wszystkie ulice są szersze, nawet te osiedlowe, prowadzące do drewnianych domków, mają takie szerokości, że osobówką zawracasz na jeden raz.
A co do "dzioba" (long hood) to sprawa prosta - w USA masz limit długości 75 stóp, więc przy klasycznej naczepie 2x TEU(6m) masz prawie 10m na ciągnik. Są konstrukcje typu 3x TEU + cabover, ale wykorzystywane raczej tylko w portach czy ruchu lokalnym. W
@werfogd: Z tylu potrafią mieć kawalerki w tych ciężarówkach, ale tam truck to bardziej styl i sposób życia, a nie typowa praca, jak w Europie. Chociaż i w Europie są pasjonaci, co np. rozwożą towar w kowbojskim stroju, czy co prześlicznie malują ciężarówki otaczając je rodzajem kultu.
Warto tu widzieć, że kontynuacją wymarłego.właściwie zawodu kowboja jest współcześnie kierowca ciężarówki.
@macqooo: No to może odkupiony od niego. Tablice w takim samym układzie, w jego stylu, też OP no i Henry miał czarnego Ferdka ale on znowu cały był w czerni łącznie ze zderzakami. Nie wiem co tu się.. ¯\_(ツ)_/¯
Niektórzy po prostu uwielbiają dłubać i ten gość chyba taki właśnie jest. Fajnie jest mieć jakiś projekt i przy nim coś grzebać ( ͡°͜ʖ͡°) - Tu brakuje plastiku, tu brakuje plastiku, tamtego nie ma, tego nie ma... noo wszystko jest xD
@Budo: A w innym filmiku zostawił 5k$ u mechanika. Przy takich autach nie grzebie się w garażu czy na podjeździe bo się za..esz. I to zanim w zimie zamarzniesz.
Wezcie nikogo juz zadnych youtuberow nie polecajcie na Wykopie, bo pozniej sie to konczy wyrokami i trauma mieszkancow przy ulicy Urzedniczej ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (95)
najlepsze
Mam znajomych w USA i Kanadzie. Jak mi się podobają ciężarówki amerykańskie, te wielkie mające z tyłu salon, to im te europejskie.
No, sprawdza się, że cudze chwalimy. ( ͡° ͜ʖ ͡°
No bo w Stanach generalnie wszystkie ulice są szersze, nawet te osiedlowe, prowadzące do drewnianych domków, mają takie szerokości, że osobówką zawracasz na jeden raz.
A co do "dzioba" (long hood) to sprawa prosta - w USA masz limit długości 75 stóp, więc przy klasycznej naczepie 2x TEU(6m) masz prawie 10m na ciągnik.
Są konstrukcje typu 3x TEU + cabover, ale wykorzystywane raczej tylko w portach czy ruchu lokalnym. W
Warto tu widzieć, że kontynuacją wymarłego.właściwie zawodu kowboja jest współcześnie kierowca ciężarówki.
#pdk
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
https://40ton.net/historia-firmy-freightliner-oraz-modelu-fla9664t-ktory-najpierw-pracowal-a-teraz-wypoczywa-w-polsce/
- Tu brakuje plastiku, tu brakuje plastiku, tamtego nie ma, tego nie ma... noo wszystko jest xD
A w innym filmiku zostawił 5k$ u mechanika. Przy takich autach nie grzebie się w garażu czy na podjeździe bo się za..esz. I to zanim w zimie zamarzniesz.
Gdzie to jeździło.
Już myślałem że przy zrywce drzewa w Bieszczadach.
powodzenia.