CD Projekt wprowadza 6-dniowy tydzień pracy, aby zdążyć z premierą Cyberpunka

Studio CD Projekt Red ogłosiło wprowadzenie sześciodniowego tygodnia pracy do momentu premiery zapowiedzianej na listopad gry Cyberpunk 2077, pisze ... 300Gospodarka.pl .

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 472
Komentarze (472)
najlepsze
@lunaexoriens: gamdev ma inne zasady. Tak się nie pracuje dla hajsu jak np. w finansach
Choć może pracownicy pokażą resztkę godności i sami odejdą.
@KrS1: identycznie było w 2015 jak Wiedzmin 3 miał premierę i od tego czasu kapitalizacja firmy wzrosła jakieś 10x.
Szczególnie, że pozostał miesiąc do premiery, więc tych sobót nie będzie za dużo, a będą mieli na pewno płacone po 100% dodatku.
13-14 lat temu pracowałem przy projekcie gdzie architekt mi mówił ile zajmie mi implementacja dość skomplikowanego zarządzania zbiorami danych w raczkującej technologi jaką był hadoop.
#!$%@?łem się, zrobiłem z tego aferę, która obiła sie o VP i powiedziałem żeby sam robił, a ja się będę patrzył. W 3 miesiące #!$%@? nie dał rady i odszedł. Do tej pory gościa
Jeżeli dobrze liczę to jakieś 30% pensji więcej
@luti: w dupie byłeś i gówno widziałeś, a nie IT i specyfikę branży
@luti: To prywatny biznes, nie budżetówka.
Nawet na polskim polu widać wielu programistów z gamedevu, którzy jeszcze 5-6 lat temu robili w cedepach czy flying wild hog