Polskie Radio traci nawet 6 mln zł miesięcznie z reklam
Publiczna rozgłośnia traci reklamodawców, odchodzą z niej dziennikarze, a na antenie Trójki panuje bałagan. – To efekt całkowitego podporządkowania politycznego PiS – uważają pracownicy radia.
rybak_fischermann z- #
- #
- #
- #
- #
- 81
- Odpowiedz
Komentarze (81)
najlepsze
Gdyby to ode mnie zależało to usunąłbym połowę prowadzących już dawno i wprowadził dobrego kierownika programowego, bo to co się tam dzieje nie istnieje w żadnym innym radio.
To było ostatnie radio, w którym w paśmie dziennym mogliście jako prowadzący puszczać co wam się żywnie chciało. Wszystkie programy radiowe mają wytyczne co
To jest nic, w obliczu epidemii nieleczonej grzybicy pochwy która nas czeka ;)
Za PO też było upolitycznienie,też była cenzura w PR.
Komentarz usunięty przez moderatora