Sprzedaż online LPP wystrzeliła w górę. Dlatego poprosiła Google'a o pomoc
Polska spółka LPP, właściciel m.in. marek Reserved, Mohito, House, wybrała Google na strategicznego partnera cyfrowego.
300GOSPODARKA z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 68
- Odpowiedz
Polska spółka LPP, właściciel m.in. marek Reserved, Mohito, House, wybrała Google na strategicznego partnera cyfrowego.
300GOSPODARKA z
Komentarze (68)
najlepsze
@tangofoxtrot: ale nie zapłacili zaległego podatku za okres gdy byli na cyprze i nadal są w sporze prawnym z urzędem skarbowym więc guwno dostaną
@585984050: pewnie 90% ich klientów, którzy nie znają się na technicznych sprawach
Biorąc pod uwagę wielkość firmy, rozpoznawalność i liczbę stałych klientów to cieniutko. Nawet notując o 100% wzrostu co miesiąc to wciąż pewnie promil w stosunku do tego co sprzedawali w galeriach. A podobno zalega im towar na ponad 1mld zł.
@Laargoo: Tylko że jak odejdą im koszty wynajmu powierzchni w galeriach, to zyskowność wystrzeli kilkakrotnie.
@majFriend: