Wyprzedzające się składy ICE na prostej - 265 vs 250 km/h
Pierwsza generacja pociągów dużych prędkości ICE 1 (1989 - 93) wyprzedza trzecią generację ICE 3 (1999 - 04) na prostej.
WuDwaKa z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 170
Pierwsza generacja pociągów dużych prędkości ICE 1 (1989 - 93) wyprzedza trzecią generację ICE 3 (1999 - 04) na prostej.
WuDwaKa z
Komentarze (170)
najlepsze
W Niemczech ostatecznie w 2 osoby taniej wyszło samochód wypożyczyć na 3 dni niż jechać pociągiem 150 km. Autobusów nie było, bo żeby wspierać koleje to przepisy są tam tak skonstruowane, że na tych samych trasach co pociągi autobusy jeździć nie mogą. I ceny są zaporowe.
Ogólnie Kolonia bardzo mi się podobała, pomimo tego, że mi tam cały plecak ukradli i do dzisiaj najbardziej nie mogę odżałować walkmana z radiem Sony, który wtedy był konkretnym
wyskocz popołudniu do babci na kawkę i wróć do domu przed wieczorem
w polsce - nie będzie tego NIGDY
obecnie TGV piętrowe! śmigają 320km/h
nawet pomijając skalę podbudowy profili i torow
Francuzi mają zasilanie z atomówek 25kV AC
a w polsce jest śmieszne 3kV DC praktycznie jak dla tramwajów, więc sobie można...
klasyczny podwójny skład TGV przy 320km/h
Probleme jest nasze spoleczenstwo - uczestniczyłem osobiscie w procedurze likwidowania takich nieoznakowanych przejazdów (gdzie tylko przez jeden taki przejazd pociąg X kilometrów wczesniej musi zwolnić np. do 60km), uwierz, że najpierw robi sie realne badanie ile ludzi z niego korzysta - stoisz przez tydzień na przejeździe
Komentarz usunięty przez moderatora
i to w dodatku na patatajce w Olszynie ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
A na krzywym to dopiero by bylo!
https://gfycat.com/pl/charminglinedaphid-spain-crash
-jak w Japonii będą się już teleportować( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Kolejowaenergetyka: Jak nauczysz się pisać „300 km/h”, czyli zapewne nigdy.