Ogniewska: Megalotnisko to sposób na kryzys? Nie tędy droga
Unia Europejska podkreśla rangę Europejskiego Zielonego Ładu w obliczu pogłębiającego się kryzysu wywołanego epidemią koronawirusa, a polski rząd nadal forsuje inwestycje, które stoją z nim w jawnej sprzeczności. Nie tędy droga – pisze...
Biznesalert z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 107
- Odpowiedz
Komentarze (107)
najlepsze
To tylko kolejny dowód jak mocno kolonialna w stylu jest UE. "Uprawnieni" prowadzą samodzielna politykę gospodarcza, peryferia maja się dawać doić i się nie odzywać, trzymani za mordę przez biurokracje z Brukseli.
Nasi zatroskani przyjaciele ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Obecnie istnieją dużo większe szanse, że nasz narodowy przewoźnik nie przetrwa kryzysu spowodowanego koronawirusem, niż, że będzie się dynamicznie rozwijać. Dla czarterów latanie z CPK raczej nie będzie atrakcyjne. Stąd moje pytanie - która linia lotnicza (czyt. generowany przez nią ruch) ma utrzymać tak wielką inwestycję? Jakoś ekonomicznie
W miedzyczasie, bedac w unii, bedziemy dorzucac coraz wiecej na oplaty emisyjne C02, bo jedziemy tylko na weglu. Za te pieniadze wrzucone w megaport - bo robilismy kalkulacje - mozna juz myslec o atomowce z
Takie inwestycje to dobry sposób na rozruszanie gospodarki.
I oczywiście dla takich naziolków zawsze jakoś dziwnym trafem problemem są te emisje które zagrażają gospodarkom zachodnich państw. Mógłbyś nawet palić w piecu starymi oponami i pokładami kolejowymi, no żaden problem w końcu
To samo z budowaniem gospodarki przy pomocy węgla, przez 10-lecia budując dobrobyt, żeby teraz głośno krzyczeć, ze tak nie można.
A s-----------e.
@niezwykly_89: Lepiej dolecieć do centralnego puntu, niż skrajnego. Szybciej, taniej i więcej opcji przeładunku. Szczególnie gdy większa ilość cargo idzie do Europy Zachodniej.
Tutaj tylko unijni mówią, że inwestycje w UE fajnie jakby były spójne z polityką zielonego ładu. Potem Horala że nie zrezygnują. Unia Europejska nie stwierdziła nigdy że budowa CPK jest niezgodna z zielonym lądem. Ba, uznała budowę CPK za wypełnienie polityki transportowej UE
Cała reszta to bełkot dziennikarza, która przeinacza, stawia Unię w kontrze do CPK, a tak naprawdę nie umie pogodzić się z tym, że nie zawsze będzie
Komentarz usunięty przez moderatora