Tak na szybko.
Mam wykupiony od zawsze pakiet 3 gb. za 9 zyli.
Zauważyłem że od 3 miesięcy zabiera mi kasę i nie nalicza 3 gb.
Pierwszy miesiąc odpuściłem bo nie byłem pewny.
Drugi zgłaszam reklamację na ich aplikacji 24.
Pan synchronizuje konto i nic to nie daje.
Przychodzi sms że z Internetem wszystko ok. a 9 złotych wykorzystałem w jedną noc na sms i mmsy!
Tłumaczę po raz 3 że to bzdura.
Następnie pomocnik play :) mówi mi że ten 3 gb. mi doliczy po trochu w ciągu miesiąca.
Odpuściłem.Oczywiście nic nie doliczyło.
Sprawdzam u znajomych u nich wszystko ok. dolicza im 3gb.
Mija miesiąc dostaje przypomnienie.
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595835325a67454742786378_bCrHyH4FjkAxyhGJmSXVFy5gNnsEvevy.jpg)
Tym razem robię zrzut ekranu.
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595835325a67454742786378_xqk8ZC09Rz4pt1dZdLVLAjymhFFjLaEd.jpg)
I na drugi dzień.
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595835325a67454742786378_76RtpqmFDIflMUQH0IZOw2G9KAOWkSAZ.jpg)
Kasę odliczyło 3 gb. nie dodało
Idę do salonu Play
Ok ktoś do Pana zadzwoni :)))
Piszę z kimś w ich aplikacji że problem ciągle występuję.
Pan mówi że mam prawie 30 gb. także wszystko ok.
Tłumaczę po raz następny że nie dolicza mi 3 gb. a zabiera mi kasę.
Pan pisze że w mojej taryfie nie ma 3gb. za 9 zł. tylko za 11zł.
Napisałem mu że nie będę pisał co mam na myśli.
Pytam dlaczego znika mi z 9 zł z konta.
Nie wie i przeprowadzi następną synchronizację co ma polepszyć jakość ich usług!
Zrozumiałem wtedy że robią sobie ze mnie jaja.
PLAY POLECAM Z CAŁEGO SERCA!
Komentarze (4)
najlepsze
w mobilevikings, za 25 zł, rozmowy, SMS i MMS bez limitów, 15 GB z kumulacją danych, bez umowy i formalności, możesz w każdym miesiącu zrezygnować. Mam od dwóch lat, internetu mobilnego nazbierało mi się ponad 300 GB.
gdybyś się tam przesiadł to możesz podać referrala https://mobilevikings.pl/referral/48606253599/
źródło: comment_J52Lrajg0pcwEFr9kghr8VOXqHaLA5kI.jpg
Pobierza tak szczerze to korzystałem blisko dekadę, ale było coraz to gorzej. warunki takie sobie. jakieś dziwne problemy z rozliczeniem połączeń internetowych (które się jakby z perspektywy operatora nie kończyły).
od ponad 2 lat zmiana. i zapomniałem o kłopotach. być może po prostu trzeba zmieniać od czasu do czasu bo inaczej siadają na laurach.
no i wydaje mi się że tak jak kiedyś Play był liderem
Istnieją tam jakieś działy utrzymania klienta, ale tam też zazwyczaj dostaniesz gówno.
Tez mnie #!$%@? wcześniej jak byłem na innym pakiecie-po wykorzystaniu limitu danych brali hajs z konta i dopiero po wykorzystaniu wszystkiego dostawałem info, że sorry ale brak środków na koncie.