Miliony na spotkania ze sławnymi osobami. PFN opublikowała sprawozdanie
Niemal sześciokrotny wzrost wydatków, z których prawie 10 mln zł trafiło na dwa rejsy po świecie, 12 mln na spotkania ze sławnymi osobami. Spot z Melem Gibsonem za 2,5 mln zł, niemal 1 mln zł za konferencję dziennikarzy i prawie pół za 90 minut debaty - Polska Fundacja Narodowa opublikowała...
Nokimochishii z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 79
- Odpowiedz
Komentarze (79)
najlepsze
Platforma przewaliaby na jakieś stronki internetowe, Magdalenę środę, Krystynę jande, Tomasza Grossa i paru innych polakozercow, plus wyszukiwanie polskich zbrodni i jakiś antypolski film i gender tramwaje
@superfist: No i właśnie o to chodzie. Pewnie większości z nas, ale mi na pewno. Uważam, że sensowny i skuteczny PR jest nam mega potrzebny. Jednak kładę stanowczy nacisk na "sensowny i skuteczny"
Komentarz usunięty przez moderatora
Więcej dałoby usunięcie reklam z przestrzeni publicznej.