PKO BP każdego miesiąca dowiaduje się 11 tys. rzeczy o każdym kliencie....
11 tysięcy – tyle punktów danych o każdym kliencie ma największy bank w Polsce. W nowej strategii na lata 2020-2022 stawia na wykorzystanie tych danych w relacjach z klientami. Podczas prezentacji aktualizacji swojej strategii PKO Bank Polski pochwalił się, że …
good_veneer z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 99
- Odpowiedz
Komentarze (99)
najlepsze
@Dunkel_Hell: Takich jak Ty bedzie maly procent i bezpieczniej (taniej) bedzie wrzucic Was wszystkich z automatu do koszyka klientow niepozadanych bo pozostala wiekszosc nie mająca nic do ukrycia przed wladzą i biznesem bedzie wystarczająco duzą grupą odbiorcow zeby z nimi wspolpracowac. Mozesz sie obrazac na banki i ubezpieczalnie ale
Robi sie bardziej hardkorowo niz za komuny.
@echelon_: Tyle ze bank nie mial calej masy dodatkowych informacji jak np. kolekcji zdjec z co-weekendowych pijackich imprez czy ryzykownych hobby jak skoki spadochronowe.
@0xFFF: Chodzi chyba raczej o profil psychologiczno-spoleczny. Przykladny, odpowiedzialny i ciezko pracujacy obywatel po
(oczywiście nie chodzi mi o sztuczne ograniczanie banków odnośnie stosowania choćby baz danych SQL - chodzi
dokonałeś płatności kartą w sklepie zoologicznym - to znaczy, że kupiłeś chomika
następne transakcje - kupujesz karmę dla chomika
kupiłeś przez net książki - to znaczy, że czytasz
mieszkasz na ul. X i często płacisz w sklepie osiedlowym, a od czasu do czasu w galerii
wynagrodzenie dostajesz od firmy Y i w pobliżu masz sklep i tam kupujesz
Jakiś czas temu kupowałem nowy procesor. Wiedziałem mniej więcej co chce kupić, więc pięć minut szukania i kupiłem.
Przez dwa tygodnie mi się wyświetlały reklamy procków, płyt itp. Ale ja już kupiłem ( te debile nawet tego nie sprawdzają), więc reklamodawcy płacili na marne.