@Piottix: świetny pomysł zjechać na pas awaryjny i "dawać się wyprzedać" bezpośrednio przed skrzyżowaniem, napewno taki manewr zwiększa bezpieczeństwo wszystkich dookoła
@Piottix: Wiem, ale po prawej miał ciągłą linię więc nie mógł tak zjechać. Jakby zjechał normalnie co zmusiło by tego z tyłu do zwolnienia, nic by się nie stało.
@Armo11: Zazwyczaj bolec (nie mylić z bolcem w związkach) w zaczepie jest wyposażony w zabezpieczenie przed wypięciem, a ten leń po prostu go nie założył albo użył czegoś własnej roboty. Pewnie po tym doświadczeniu jednak zacznie myśleć o czymś lepszym. xD
6:06 zajebista kompilacja, wyprzedzający tir na wąskiej krajówce, ktoś kto skręca w lewo nie patrząc w lusterka i ktoś kto wyprzedza typa co ma #!$%@? na te lusterka xD i komentują to kobiety które wpadają w panikę xD no CCCCCCCoooombo polskie drogi :D
@astri: I nikt go nie powinien podnosic z chodnika do przyjazdu karetki. Bardzo czesto widac ze sprawcy (z dobrej woli) podnosza pozkodowanego (rowerzysta, pieszy) z ziemi. Nie powinno sie tego robic jesli nie lezy gdzies gdzie ktos moze na poszkodowanego najechac.
Bardzo czesto widac ze sprawcy (z dobrej woli) podnosza pozkodowanego (rowerzysta, pieszy) z ziemi.
@giepees: Ludzie w szoku (przerażeni sytuacją której są świadkami), robią nierzadko głupie rzeczy że tą sytuację "odwrócić". Tzn. leżących postawić, rozbitymi samochodami odjechać itp. Kiedyś widziałem jak krwawiący gość (wybite zęby), składał swój rozbity samochód. Tzn. chodził po miejscu wypadku i zbierał części swojego samochodu i wkładał je mniej-więcej na miejsce.
wiele razy piszę sytuacja 3:30 zamiast walić w auto ten dureń ratuje samochód i prawie zabija człowieka. #!$%@? możesz mieć skasowane auto trudno mandat lekkie obrażenia lepsze to niż zabicie czlowieka. Ten pieszy Dosłownie oszukał przeznaczenie gdyby pogadał o parę słów za długo z chyba znajomym zapewne juz by go nie było.
@JaroSubaru82: Łatwo się wypowiadać z perspektywy kompa ale to nie jest tak, że gość pomyślał "a jebne pieszego". W takich sytuacjach działa odruch, instynkt zanim jeszcze zdążysz pomyśleć. Żeby zwalczyć takie odruchy i nie zareagować odbiciem trzeba na serio troche takich akcji przećwiczyć. Sam jako młody kierowca przy wyprzedzaniu ktoś i wymusił i tak samo instynktownie odbiłem co skończyło się dachowaniem, drzewem i rowem. Dziś bym walił w dupę bo wiem,
Za każdym razem jak widzę te kompilacje to 90% wypadków jest skutkiem jednego z trzech czynników: - Nadmiernej prędkości - Zbyt małych odstępów - Skrajnej głupoty
@deni28s: on tak to widzi - przykładowo jeśli w zasięgu wzroku jest człowiek to mu zaznacza go w czerwonym kwadraciku i nawet dane tej osoby potrafi podać jeśli jest odpowiednio bogata wersja - bodajże wersja T-1000 tak ma ( ͡°͜ʖ͡°)
Nie chcę oczywiście bronić ludzi, którzy nie zachowują odstępów itd, ale strasznie dużo wypadkow, bo ludzie nie używają kierunkowskazów, a ten od 5:00 to już w ogóle. Zero niczego, jedzie środkiem i na koniec wjeżdza w kogoś. Nie mówię, że niektórzy są niewinni albo inni współwinni, ale można było uniknąć kilku zderzeń tutaj.
@lobo621: Można w kogoś wjechać i być poszkodowanym. Po prostu wyglądało to jakby odbijał w lewo już widząc wyjeżdzający samochód, po czym jednak w niego wjechał.
Większość tych poślizgów to efekt kiepskich opon a za to powinno się dawać takie kary aby idioci w końcu się nauczyli że na tym się nie oszczędza. Wiele przypadków braku przyczepności to właśnie zerowy bieżnik bo nawet na mokrej nawierzchni tak samochód nie ucieka jak widać na nagraniach.
@deathcoder: Coś mi się kojarzy, że przy karambolach ubezpieczyciele wszystkich uczestników płacą bez rozdrabniania się kto ile osób uszkodził (procentowo, zależnie od liczby swoich podopiecznych). Pytanie czy trzy auta to już karambol.
@deathcoder: Auto1 dostaje z OC Auta 2, Auto2 spowodowalo kolizje na Auto 1, Auto 3 na Auto 2. Auto 2 nie zachowalo odstepu. Tak to przynajmniej bylo pare lat temu.
Zawsze oglądam tą serię z bananem na ustach. Sam jeżdżę baleronem z 95r 2,5D który uczy pokory i przepisowej jazdy. Czesto się zastanawiam luidzie kochani gdzie i po co tak zapierdzielacie tymi plastikami
@QuickCharger: Zaraz za skrzyżowaniem jest przejście. Mógł ktoś przechodzić. Seat ustąpił pieszemu, ale zatrzymał przed skrzyżowaniem, żeby nie blokować przejazdu.
Komentarze (156)
najlepsze
@Piottix: świetny pomysł zjechać na pas awaryjny i "dawać się wyprzedać" bezpośrednio przed skrzyżowaniem, napewno taki manewr zwiększa bezpieczeństwo wszystkich dookoła
Bardzo czesto widac ze sprawcy (z dobrej woli) podnosza pozkodowanego (rowerzysta, pieszy) z ziemi. Nie powinno sie tego robic jesli nie lezy gdzies gdzie ktos moze na poszkodowanego najechac.
@giepees: Ludzie w szoku (przerażeni sytuacją której są świadkami), robią nierzadko głupie rzeczy że tą sytuację "odwrócić".
Tzn. leżących postawić, rozbitymi samochodami odjechać itp.
Kiedyś widziałem jak krwawiący gość (wybite zęby), składał swój rozbity samochód.
Tzn. chodził po miejscu wypadku i zbierał części swojego samochodu i wkładał je mniej-więcej na miejsce.
Niby śmiesznie to wyglądało, ale poprosiłem
- jazda na zderzaku
- opony ze śmietnika
- pośpiech
- nadmierna prędkość, zwłaszcza w połączeniu z powyższymi
@bbbbb: Kierowca widział wcześniej pieszego niż ty na filmie
- Nadmiernej prędkości
- Zbyt małych odstępów
- Skrajnej głupoty
Czekam na autonomiczne auta.
tzw. potrójny vettel
3:20
- coś słabo ustawiona ta kamera...
- za wysoko!
- o, super, teraz w sam raz
3:48
przeżył?
4:45
za wolno jadą ulicami tego miasta, powinni szybciej
To jest kompilacja pod tytułem "bezpieczny odstęp jest dla lamusów"
Żadne opony nie zastapią właściwego podejścia do jazdy.
@deni28s: a nagranie zgraliśmy z jego mózgu.
tak
@syzygia: https://buy.garmin.com/pl-PL/PL/p/522869#overview
@kammel19: Zgadza się. Ale nie można sugerować, że to on jest sprawcą kolizji, a przyczyna to tylko i wyłącznie ślepota faktycznego sprawcy.
Nigdzie w cywilizowanym swiecie nie ma tylu piratow co w Polsce.
3:19 :)
Jak to się ma do ubezpieczalni?
..... - światła
|| - auto 1
|| - auto 2
|| - auto 3
Auto 1 hamuje na światłach
Auto 2 wjeżdża w dupę auta 1
Auto 3 chwilę później wjeżdża w dupę auta 2.
Załóżmy, że kierowcy mają TYLKO OC.
Kierowca numer 2 jest winny wjechania w dupę auta numer 1, czyli ubezpieczenie kierowcy 2 pokryje naprawę tyłu samochodu
https://goo.gl/maps/EVAsK9S14sYaUTyn9
Zaraz za skrzyżowaniem jest przejście.
Mógł ktoś przechodzić.
Seat ustąpił pieszemu, ale zatrzymał przed skrzyżowaniem, żeby nie blokować przejazdu.