@usunalemkonto: Raczej nie, sterowanie jest dosyć skomplikowane a gry muszą działać na tym co jest. Musieliby wypuścić zestaw z kontrolerem jak np. Rockband
EDIT Zapowiedziano już wersje na konsole więc będzie
@chroch: jeżeli pokazali to na E3, to pewnie chcą dotrzeć do niedzielnych graczy. W innych pseudo-symulatorach Microsoftu (Forza Motorsport i Forza Horizon) jest dość szeroki wachlarz możliwości asyst sterowania. Począwszy od skrzyni biegów, która może być automatyczna, manualna lub manualna ze sprzęgłem, przez ABS, kontrolę trakcji, model kierowania, aż po rodzaj symulację uszkodzeń.
X-plane vs MSFS? Jako laik uważałem, że x-plane jest bardziej "pro" i ma przewagę pod względem otwartości na społeczność i zewnętrznych kooperantów tworzących samoloty i tereny ale słyszę różne opinie. Za to pod względem wizualnym z x-plane chyba nie ma już co zbierać...
Nie będzie to może poziom MSFS, ale źle nie jest - za każdym razem będzie robiło robotę dobre orthophoto (tekstura ziemi robiona z map satelitarnych) oraz ładny autogen (budynki stawiane z automatu przez symulator) + znane landmarki czyli budynki/maszty/elektrownie/itp. znane i charakterystyczne.
Tutaj jest ortho na poziomie ZL17 (im wyższe tym lepsze) a MSFS ma mieć docelowo 19 -
Komentarze (251)
najlepsze
EDIT Zapowiedziano już wersje na konsole więc będzie
Nie będzie to może poziom MSFS, ale źle nie jest - za każdym razem będzie robiło robotę dobre orthophoto (tekstura ziemi robiona z map satelitarnych) oraz ładny autogen (budynki stawiane z automatu przez symulator) + znane landmarki czyli budynki/maszty/elektrownie/itp. znane i charakterystyczne.
Tutaj jest ortho na poziomie ZL17 (im wyższe tym lepsze) a MSFS ma mieć docelowo 19 -