Mnie fascynuje jak bardzo grafika poszła do przodu przez te ostatnie lata. Myślę, że ostatnim krokiem będzie renderowanie na żywo obrazów satelitarnych, tak, że będziesz mógł latać w czasie rzeczywistym na przykład nad Nowym Jorkiem, nie wychodząc z domu.
@aimiejegoczterdziesciicztery: Będzie tak że będziesz szedł do sklepu "online", rozmawiał z ludźmi w sklepie "online" a dron przywiezie Ci zakupy. Albo pójdziesz do baru... nie wychodząc z baru a więc nawet za chamskie odzywki w gębę się nie dostanie tylko wyłączy sprzęt :)
Latałem na FSX. Nauczyłem się na nim czytać mapy, lotów VFR i IFR. Poprzez Vatsim-a podszkolilem angielski (taki używany w lotnictwie). Później zrobiłem licencje na PPL. Szkolenie teorii przyszło z łatwością. Samo latanie również. Zależy od podejścia człowieka do tematu. W symulatorze nie odczujesz sił na maszynie ale samo latanie w realu jak i (aktualnie na x-plane) sprawia mi po dziś dzień przyjemność. Nowy FS wyglada zajebiscie
@Edeadmotion: no jasne, nie ma porównania. Ale mnie jak i Tobie ułatwiło samo szkolenie. Podszkolić się było trzeba z meteorologii i ograniczeń ludzkich, reszta to 60% które już się człowiek sam nauczył na FSX/XPLANE/Vatsim/IVAO. Pamiętam tylko, że na początku zawsze na radiu prosiłem o zgodę, a naszym aeroklubie się tego nie stosowało i nie stosuje. I robili podś#!$%@? ze mnie ;)
Zainteresowałem się tematem, no i powiem że obietnice autorów są tak absurdalnie interesujące, że trochę się obawiam syndromu No Man's Sky; trochę powtarzając/robiąc tl;dw (polecam obejrzeć choć dla grafiki): - autorski system Azure AI ma tworzyć szczegółowe modele na podstawie map i zdjęć z Binga, o rozdzielczości 30cm/px, a w niektórych przypadkach nawet 3cm/px (o ile dane będą w chmurze, więc nie są wymagane 2 PB (tak, petabajty) miejsca, to rendering będzie
@mco111: wg ich obietnic tak - z mojej strony sprawdziłem jak szczegółowe są zdjęcia na Bingu i jestem pozytywnie zaskoczony, a wybierałem naprawdę losowe miejsca typu gdzieś w środku DR Konga, Tadżykistanu czy za kołem podbiegunowym; może miałem farta ale nie zdarzyło mi się trafić na coś w złej jakości @tellet: wg twórców zero subskrypcji itp. metod, tylko jednorazowe opłaty - oczywiście jak to w symulatorach, pewnie nowe pojazdy tanie
@Menefe: @Serek2: @megastulejka: Najpierw odpalacie APU, wajchę od mocy na ok. 15%, następnie załączacie starter jednego z silników, czekacie aż rozkręci go na kilka %N2, po czym włączacie dopływ paliwa, silnik startuje a wy przełączacie starter na drugi silnik. Przynajmniej jakoś tak to robiłem w FSX na 737. Dobrnąłem do poziomu, w którym mogłem włączyć samolot, dogadać się z komputerowym ATC, wystartować, ustawić samolot na kursie i włączyć "autopilota"
@PieceOfShit: Na konsolach to jest niedopuszczalne. Na PC już totalnie ignorują optymalizację dla kasy z umów z producentami części ale na konsolach gdzie mają jedynie 4 konfiguracje obecnie do ogarnięcia to kpina.
Oj chyba kupię jakiegoś lepszego VR-a dla FS2020 <3 ! A dla lepszego humoru dodam urocze intro airlines tycoon skoro już jesteśmy w tematyce gier lotniczych :3
Ciężko pewnie części osób zrozumieć, że symulator latania z punktu a do punktu b może być fascynujący.
Owszem może. Pamiętam moje początki z serią FS. Kupowałem jakieś ebooki szkoleniowe dla pilotów by zrozumieć systemy nawigacyjne używane w lotnictwie. Mnóstwo czasu poświęconego by zrozumieć działanie systemów wspomagających. Satysfakcja z gry na maksymalnym realizmie z zachowaniem wszelkich procedur. To wciąga :)
Potem były misje w grze, dziesiątki godzin poświęcone na ukończenie licencji na poszczególne
Kurła to na oko wygląda jakby wpieprzało z 20 gb ramu na dzień dobry po załadowaniu mapy xD Filmiki są z wersji PC wiadomo ale to ma też chodzić na xboxie one podstawowym jakimś cudem oO
@gladagugu: na pewno Microsoft Flight Simulator will arrive on Xbox One and PC, and will be included for Xbox Game Pass subscribers. No release date has been confirmed yet.
Komentarze (251)
najlepsze
Niejeden współczesny pecet nie uciągnie nawet starszej wersji Flight Simulatora na max ustawieniach.
@GrzegorzPorada: Gdybys obrzejal film to bys wiedzial, ze MFS jest wspierany i mocno bazowany na mapach Bing.
Poziom symulacji matrixa w kraju najlepszych programistów 15k zawstydza Krzemową Dolinę. Tą w USA i Indiach. ;-)
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_fI2aNRPA9Cg1sXrcxHf2B3PSXZmXN3uu.jpg - przykładowo Włochy - okolice jeziora Albano
@voyyyt: Pamietam to rondo jak bylem w Berlinie, szacun Microsoft. Po prawej google Maps
- autorski system Azure AI ma tworzyć szczegółowe modele na podstawie map i zdjęć z Binga, o rozdzielczości 30cm/px, a w niektórych przypadkach nawet 3cm/px (o ile dane będą w chmurze, więc nie są wymagane 2 PB (tak, petabajty) miejsca, to rendering będzie
@tellet: wg twórców zero subskrypcji itp. metod, tylko jednorazowe opłaty - oczywiście jak to w symulatorach, pewnie nowe pojazdy tanie
@Serek2
Ctrl+E
Przynajmniej jakoś tak to robiłem w FSX na 737.
Dobrnąłem do poziomu, w którym mogłem włączyć samolot, dogadać się z komputerowym ATC, wystartować, ustawić samolot na kursie i włączyć "autopilota"
1. Danych z osm możesz używać bezpłatnie (Google maps pobiera opłaty za wysiedlenia swoich map na zewnętrznych stronach).
2. Dane osm można wykorzystać wg uznania, możesz sam wydrukować mapę, przewodnik, użyć w książce, w grze, w projekcie jakimś itd.
3. Dane osm są dużo dokładniejsze od map Google.
4. Dane osm są wykorzystywane w wielu darmowych nawigacjach. Nawet Wikipedia korzysta z danych osm.
5. Dane osm można używać w nawigacjach
@c43amg: DCS, Falcon BMS.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Owszem może. Pamiętam moje początki z serią FS. Kupowałem jakieś ebooki szkoleniowe dla pilotów by zrozumieć systemy nawigacyjne używane w lotnictwie. Mnóstwo czasu poświęconego by zrozumieć działanie systemów wspomagających. Satysfakcja z gry na maksymalnym realizmie z zachowaniem wszelkich procedur. To wciąga :)
Potem były misje w grze, dziesiątki godzin poświęcone na ukończenie licencji na poszczególne
Ale to będzie musiało być okrojone.