@Levetiracetam: Musisz zbudować osadę, sklepy, fabryki i kopalnie. Na koniec możesz budować bramki logiczne, a z nich komputery. Na tych komputerach możesz zrobić silnik renderujący grę w grze.
Nie wiem skąd te minusy. RTX to tylko nazwa własna linii kart Nvidii. Gry korzystają z DirectX 12, a w szczególności z DirectX Raytracing (DXR), czyli pewnego podzbioru funkcji tego API. Ten silnik stosuje rzutowanie ortogonalne, dzięki czemu osiągnięcie takich odbić jest stosunkowo proste. Scena też nie jest skomplikowana, więc wystarczy ją przeskalować przez -1 w osi Z i dokonać odpowiedniej translacji, żeby uzyskać efekt lustrzanego odbicia. Nie, to nawet koło RTX
Komentarze (79)
najlepsze
w windows: cmd, wkleić: pkgmgr /iu:"TelnetClient
odpalić cmd jeszcze raz i wkleić: Telnet Towel.blinkenlights.nl
potem trzeba troszkę poczekać
Musisz zbudować osadę, sklepy, fabryki i kopalnie. Na koniec możesz budować bramki logiczne, a z nich komputery. Na tych komputerach możesz zrobić silnik renderujący grę w grze.
Ten silnik stosuje rzutowanie ortogonalne, dzięki czemu osiągnięcie takich odbić jest stosunkowo proste. Scena też nie jest skomplikowana, więc wystarczy ją przeskalować przez -1 w osi Z i dokonać odpowiedniej translacji, żeby uzyskać efekt lustrzanego odbicia.
Nie, to nawet koło RTX
Komentarz usunięty przez moderatora