Muszę opisać historię paczki z firmy Adidas, która szła z Niemiec.
Dlaczego szła od sąsiada, tego nie wiem, widocznie mieli na tamtejszym magazynie towar, a w Polsce nie. Paczka wyszła stamtąd dokładnie 19.06. do Łodzi.
W mailu widniał napis: Planowana data doręczenia: Poniedziałek, 24/06/2019.
Wszystko fajnie, ale uświadomiłem sobie, że jednak w poniedziałek już nie będę w domu, żeby odebrać paczkę, spodziewałem się, że przyjedzie do mnie max w piątek 21.06., bo wtedy jeszcze nie wiedziałem, że jedzie z Niemiec.
Skorzystałem więc z możliwości, jaką oferuje strona www UPS.com, abym mógł przekierować paczkę to tak zwanego UPS Access Point'a.
Wybrałem adres:
"SKLEP PRZEMYSLOWY U BOGDANA
CZYZEWSKIEGO 1
BELCHATOW, 97400
PL"
Wcześniej zarejestrowałem swoje dane, utworzyłem konto i zmieniłem adres jej dostarczenia na powyższy.
W poniedziałek, czyli w dzień dostarczenia dostałem informację na maila, że ku..wa z niewiadomych mi przyczyn paczka wylądowała o 15:06 w innym UPS Access Point'ie o adresie:
SKLEP SPOZYWCZY
ADWOKACKA 7/13
LODZ, 91305
PL
Ale dlaczego?
Zadzwoniłem do pani z UPS i dowiedziałem się, że mogło tak się wydarzyć, bo system nie zdążył przekierować paczki na Bełchatów i pojechała, tyko pytanie dlaczego, do jakiegoś łódzkiego Access Pointa. Gdzie tu logika, nie wiem. Czyli otrzymali jakąś informację, że jednak ma być przekierowana i co? Zawieźli sobie jak najbliżej mojego miejsca zamieszkania? Nie sprawdzając do jakiego miała?
Ale nic, pogodziłem się, że paczka nie przyjdzie w poniedziałek i telefonicznie babka zaproponowała mi, że odbiorą stamtąd i zawiozą do właściwego Access Ponta, więc oczywiście się zgodziłem i zadowolony, że paczka przyjdzie pewnie koło środy/czwartku i już nie analizowałem tematu.
Dziś jest piątek i o paczce od tamtego czasu ani widu ani słychu, a więc wszedłem na śledzenie wysyłki i to co przeczytałem tam, już mnie do reszty R--------O!
Paczka wróciła do Niemiec!!!! K---a, tak! Z powrotem do nadawcy! Brawo K---A UPS, mistrzowsko s-------------e wysyłkę. Bardziej już się nie da!!!!
Muszę teraz kontaktować się z nadawcą, aby wysłali ją z powrotem, ale kto za przesyłkę ma zapłacić?
W międzyczasie wykonałem dwa telefonu do UPS, próbowałem skorzystać z formularza reklamacji na ich stronie i co? Ni c---a nie da się tego zrobić, bo nie ma w ogóle opcji w rodzaju: "paczka została nieprawidłowo wysłana".
Do wyboru są pola:

Przy wyborze powiedzmy "Zagubiono paczkę" wyskakuje oczywiście, że nie da się.
Komunikat:

To było do przewidzenia. Nawet formularz reklamacyjny s---------i. Znowu brawo UPS! Pięknie!!
Naprawdę szczerze nie polecam tego dostawcy. Jeszcze żaden kurier nigdy mi tak nie s--------ł przesyłki, a wysyłałem naprawdę dużo. Szczerze nie polecam.
Komentarze (1)
najlepsze