Samochody, z których właściciele szybko rezygnują. Już po roku
Zakup samochodu to zwykle dobrze przemyślana inwestycja obliczona przynajmniej na kilka lat. Jednak nie jest tak zawsze. Oto modele, których właściciele najczęściej rezygnują już po roku.
Autokult-Blog z- #
- #
- #
- #
- 116
Komentarze (116)
najlepsze
zakup auta to nie inwestycja chyba ze zabytkowego którego wartość rośnie a nie maleje ewwentualnie optymalizacja podatku
@driverpl: zwłaszcza nam Europejczykom, gdyż ranking odnosi się do USA jak mniemam. Przydałoby się takie zestawienie dla Europy.
Co innego jakieś S8 z tarczami za 20k, a co innego mały niesportowy sedan premium. Oczywiście utrzymanie takiego to dużo więcej niż utrzymanie np. Corsy C, ale bez przesady ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak każdy samochód, producenci już od dłuższego czasu traktują nas jak testerów i mało które auto przed liftem jest chociaż okej.
Może z autami tez tak jest, nie znam się, dla mnie auto to narzędzie pracy i środek lokomocji
a) wynajmuje samochód i zmienia 'bo wyszedł nowy model' ,jednak fajnie upalać inny, bo sie znudził kolor
b) leasing, koniec leasingu i następny
Klient przestaje płacić po 3 miesiącach, leasingu nie da się wypowiedzieć i dupa.
Pomijając już ogromną utratę wartości takiego samochodu i koszty serwisowania zakładając przebiegi jak Mirek ~ 150tys km rocznie.
p.s. miałem
Pozatym wklikałem się w recenzję swojego auta ... tyle banialuków co tam napisali ... dziękuję. Zakop. I to jeszcz przyklepany łopatą, żeby niewypełzło
Kur... od kiedy to konsumpcja jest inwestycją?
Toyota i Subaru ma relatywnie tanie czesci, najczesciej uzywa tych samych czesci w wielu roznych modelach, wiec nie ma z nimi problemu, sa latwe w naprawie, wykonane sa uczciwie i rzadko sie psuja. Rownoczesnie profil posiadacza jest taki, ze ubezpieczenie nie jest wcale wysokie.
Natomiast BMW czy mercedes dokladnie odwrotnie - drogie czesci, wysoka
wystarczy napisać na grupie FB ze chce sie cesje/leasing i min. 10propozycji
marzenia, serwis, benzyna kosztują
Zmieniam co roku od siedmiu lat, Mieszkam w UK, kryterium cenowym jest wartość pojazdu w momencie negocjacji deala. Nic mniej nic więcej. Polska a UK to dwa różne światy, więc nawet nie starajcie się cokolwiek porównywać nawet w temacie obsługi serwisowej Mercedesa, co w sumie jest najważniejsze, obsługa Klienta.
W Polsce obsługa klienta chyba praktycznie
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Wymiana przedniego zderzaka i lakierowanie jednego nadkola (tylko rysy, bez blacharki) drugie 14tys netto :)
@AmolProtos: Subaru ma dziwny status w Polsce, to jest samochod w klasie mniej wiecej VW i nic wiecej. A u nas tta marka jest nie wiadomo dlaczego uwazana za marke co najmniej premium albo i lepiej.
Jedyne co mieli to Subaru Impreza WRX/STI oraz napęd na 4 koła, bo silniki wielkiej przewagi nad konkurencją nie mają. Są po prostu inne. Nie są ani oszczędniejsze, ani czystsze, ani specjalnie wytrzymalsze.