Kuriozalne głosowanie w PE. „Całkowicie złamano regulamin europarlamentu...
Parlament Europejski poparł propozycje nowych przepisów w sprawie przewoźników drogowych. Sprawa dotyczy kontrowersyjnych regulacji niekorzystnych dla Polski i krajów regionu, które zakładają m.in. objęcie przewoźników drogowych przepisami o delegowaniu pracowników. Nowe przepisy są...
jaryba13 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 146
- Odpowiedz
Komentarze (146)
najlepsze
Druga sprawa - wiadomo że nasi eurodeputowani dzielnie walczyli aby ta ustawa nie została przegłosowana, pozostają jeszcze dyskusje na szczeblach państw, aby określić w jakiej formie ma to rozporządzenie wejść. Wg mnie teraz Polska jako państwo powinna rzucić swe wszystkie siły na to, aby
Belgia - jedna wielka patologia pełną gębą. Ostatnio Jost Group, zarekwirowane ponad 200 ciężarówek, powód? Auta zarejestrowane po za Belgią, za kierownicą europa wschodnia, ciężarówki nie opuszczają Belgii - dumping cenowy jak ta lala.
Dania - firma Kurt Beier, afera z zatrudnianiem kierowców z, uwaga!, Filipin. Kierowcy 18 miesięcy w kabinie
Z powodu braku porozumienia w komisjach, pozostawiono do przegłosowania ponad 1000 poprawek. Jednak po kilku minutach ciężkiej pracy, posłowie na wezwanie przewodniczącego Rainera Wielanda uznali, że za dużo z tym roboty i będą głosować blokowo. Ale prowizoryczne bloki ułożone w oparciu o to tylko, kto poprawkę zgłosił, zawierały zbieraninę kompletnie różnych pomysłów — połowę głosowałbym za, a połowę przeciw. W ciągu kilku sekund trzeba było zdecydować, czy plusy są ważniejsze od minusów, nie mając żadnego wglądu w to, co się kryje pod numerami danych poprawek.
Jak się domyślacie, nie przeszkadzało to 3/4 posłów PE, którzy bez problemu poparli głosowanie blokowe. Bo to są ludzie, dla których ważniejsze jest KTO poprawkę zgłosił niż CO ona zawiera ! Najważniejsze, że dzięki temu uporaliśmy się z tematem w kilka minut. To nic, że zniszczyliśmy właśnie życie milionom ludzi, ważne że się przy tym nie namęczyliśmy.
Niestety
raport z 2017 z trans.info