Takiego poziomu Januszostwa jeszcze nie widzieliście..
Właściciel restauracji La Tomatina w Warszawie, zatrudnia ludzi na czarno i karze ich za złe opinie na Facebooku kradnąc im pieniądze z wypłaty.
P.....z z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 346
- Odpowiedz
Właściciel restauracji La Tomatina w Warszawie, zatrudnia ludzi na czarno i karze ich za złe opinie na Facebooku kradnąc im pieniądze z wypłaty.
P.....z z
Komentarze (346)
najlepsze
Jeśli brak umów i system kar to prawdziwa informacja, a nie np. sprytny myk konkurencji, to właściciela powinna spotkać sroga kara finansowa wraz ze zwrotem zaliczek dla pracowników na kilka lat do tyłu. Tak samo jak przy oszustwach podatkowych, kara naliczona od 5 lat wstecz.
Co to za patologia tak chlać w robocie...? Jeszcze na spawalni, gdzie o wypadek nietrudno?
@dad1111: pracowałeś kiedyś u polaka? lol 99% pewności że to gównofirma
@dad1111: i Ty masz 13 plusów, a ci co krzyczą- zniszczyć go! Mają po kilkaset. Logika wykopu i głupich ludzi.
To już podchodzi pod jakiś zespół pourazowy a pracownik robiący w takiej patolni przez 4 lata nadaje się do obserwacji psychiatrycznej.
What? Pomijam już absurdalność kary, ale sposób ustalania tego kto ma ją ponieść jest jeszcze gorszy. Czy ktos z tu obecnych wystawia oceny / recenzje od razu po powrocie do domu?
"Średnio uprzejmy kelner przyjął zamówienie..."
"...Kiepska obsługa..."
".... Obsługa miła, ale raczej nieogranięta. ...."
"...Kilka razy o lunchu zamowionym nikt nic nie wie i dowiaduje sie ze musze jeszcze czekac raz..."
"Niemiło, nieprzyjemnie,...."
"Cały czas problemy z obsługą klienta ..."
"...Obsługa i organizacja na stałym, fatalnym
@Vittel: ale co?
Można podnieść pensję i mieć zadowolonych pracowników świetnie wyszkolonych itp, a można nałapać obszczymórków i jakichś nieogarów za minimalne stawki, zastosować metodę kija, zapewnić nieustanną rotację.
To jak się podchodzi do biznesu to WYŁĄCZNIE wina właściciela