To stara sztuczka zapakować to samo w kilka różnych opakowań i sprzedawać w różniej cenie aby stworzyć iluzję wyboru. Tzn aby ktoś kto nie chce kupować najtańszego mógł kupić sobie „lepsze” - które w rzeczywistości jest takie samo tylko droższe. Akurat w przypadku kosmetyków częściej pada na kobiety bo one częściej nabierają się na tego typu sztuczki - no bo kupując droższy towar w bardziej luksusowym opakowaniu przeznaczonym specjalnie dla nich mogą
W 2012r. byłem w Anglii. Po obejrzeniu podobnego materiału zwróciłem uwagę na ceny ubrań w Primarku. Ubrania żeńskie były tańsze niż męskie. Różnice nie były jakieś ogromne. Niemniej, była to wyraźnie zauważalna prawidłowość.
no tak-trzeba przyznać- jesteśmy głupie¯\(ツ)_/¯ my kupujemy kosmetyki, żeby być ładnymi (więc jesteśmy w stanie wydać na nie więcej) a standardowy niebieski kupuje, żeby być czysty i nie śmierdzieć¯\(ツ)_/¯
ZNOWU MIZOANDRIA WOBEC NAS BIEDAKÓW, a nie, nie tym razem ( ͡º͜ʖ͡º) Dobre znalezisko, opisuje realny problem, dobrze by nie zostało zapomniane w odmętach wykopaliska
@jurek-xd: Majac ta wiedze mozna przeciez sprobowac produktow dla drugiej plci, znam kobiety ktore przyznaja ze uzywaja meskich golarek bo sa znacznie trwalsze. To dziala w tez w druga strone - przyklad ktory znam to spodnie - kobiety wola kupic kilka par spodni po niskiej cenie podczas gdy faceci kupuja je znacznie rzadziej, a jednoczesnie sa bardziej sklonni wydac na nie znacznie wiecej, myslac ze za cena idzie jakosc.
Komentarze (6)
najlepsze
Akurat w przypadku kosmetyków częściej pada na kobiety bo one częściej nabierają się na tego typu sztuczki - no bo kupując droższy towar w bardziej luksusowym opakowaniu przeznaczonym specjalnie dla nich mogą
Chodzi o identyczne produkty, ze zmienionym opakowaniem.
My jesteśmy ładni więc nie musimy(✌ ゚ ∀ ゚)☞