O. Szustak zmieni portal dominikanie.pl w katolickiego Netflixa? Wiara na nowo.
Internetowy „marketing Jezusa” przynosi efekty i pozwala społeczności budować własną, nową katolicką tożsamość. Możliwości Facebooka i YouTube sprawiły, że jak grzyby po deszczu wyrastają ewangelizatorzy nowego typu — duchowni, zakonnicy i świeccy, głoszący on-line świadectwa religijne.
TYG0DNIK z- #
- #
- #
- #
- #
- 214
- Odpowiedz
Komentarze (214)
najlepsze
@boringtraveller: A Szustaka może sobie oglądać każdy na yt i jak chce, to mu płaci, jak nie chce, to nie płaci. Jedni płacą Owsiakowi, inni na pingwiny, łosie, dzieci w Afryce a kto chce, to na Szustaka, gość robi dobrą robotę, bo wrzuca treści skierowane do młodych, często w przystępnej i kótkiej formie, więc ma oglądalność.
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie, w takich mniejszych parafiach zazwyczaj jest 1 ksiądz i wyobraź sobie, że przez kilka godzin musisz wysłuchiwać problemów, żalów i grzechów różnych ludzi, no każdemu by się chyba już nie chciało
Czy pomimo dodania na czarną użytkownika będą mi sie pojawiać jego wykopaliska jeżeli to jest niebieskie użytkownik - da się to jakoś zablokować ?